Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@06:34:19 GMT

حادثه‌رانندگی ۲کشته و یک مجروح داشت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۳۲۶۳

حادثه‌رانندگی ۲کشته و یک مجروح داشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ«ایرج کهریزی» افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم ساوه _ تهران رخ داد.

وی توضیح داد: در این تصادف یک دستگاه خودروی پژو واژگون شد که راننده و یکی از سرنشینان آن دردم جان باختند و سرنشین دیگر مجروح شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: مصدوم این حادثه برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کهریزی اظهار داشت: علت این حادثه رانندگی در بررسی کارشناس پلیس راه نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از بی‌توجهی به جلو بوده است.

جاده های برون شهری ساوه از مسیرهای اصلی کشور است که آمار تصادف در آن‌ها بالا است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جاده تصادف پژو پلیس راه بیمارستان وسیله نقلیه بیمارستان پلیس راه تصادف وسیله نقلیه حادثه رانندگی پلیس راهنمائی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت