Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: با آمدن آقای رئیسی تحولات مثبتی رخ داده است و مردم از این قاطعیت و صلابت خوشحالند.

آیت‌اللّه محسن مجتهد شبستری، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد کاهش تعهدات برجامی در گام سوم گفت: همانطور که رئیس‌جمهور و وزیر محترم امور خارجه گفتند، گام سوم کاهش تعهدات برجامی به این دلیل صورت گرفت که غربی‌ها به تعهداتشان در این معاهده بین‌المللی عمل نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ایران می‌تواند در این زمینه گام‌های مثبتی بردارد و با توجه به سخنانی که رئیس جمهور در حاشیه مجلس گفت دو ماه دیگر نیز برای گام بعدی مهلت است و ممکن است عمل کردن به تعهدات آن‌ها در گام بعدی اتفاق بیفتد. رهبر انقلاب نیز پیش‌بینی کرده بودند که همان طور که به آمریکایی‌ها اعتمادی نیست به اروپایی‌ها نیز نباید اعتماد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در مورد قاطعیت قوه قضائیه در برابر مفسدان گفت: ما شاهد این هستیم که در این اواخر تحولی در قوه قضائیه به وجود آمده است. در مبارزه با مفسدان اقتصادی و مسائل دیگر و تخلفاتی که در قسمت‌های مختلف صورت می‌گیرد و شکایاتی که مردم دارند، با آمدن آقای رئیسی تحولات مثبتی رخ داده که باعث ایجاد امید در مردم شده است و مردم از این قاطعیت و صلابت ابراز خوشحالی می‌کنند.

آیت‌اللّه مجتهد شبستری افزود: قوه قضائیه متحول شده است و امیدواریم انشاءاللّه این روند ادامه پیدا کند و این صلابت در کشور استمرار داشته باشد و پرونده‌های قضایی به حداقل برسد. باید از وقوع برخی مسائل پیشگیری انجام گیرد و از مهم‌ترین وظایف قوه قضائیه پیشگیری است؛ انشاءاللّه آقای رئیسی مسائلی را که بر عهده قوه قضائیه است ادامه دهند و مسئولان دیگر نیز این قضیه را پیگیری کنند و در مسائلی که بر عهده دارند، پیشگیری را نیز انجام دهند.

او تصریح کرد: اگر اعتراضی نسبت به قوه قضائیه بود باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم انجام گیرد و در مورد مبارزه با مفسدان اقتصادی نیز باید از مسئولان این قوه تقدیر و تشکر صورت گیرد و این تحولی که به وجود آمده است تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب سیاسی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • لبه تیغ
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند