Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی بی نقص و گلزنی کوین دی بروین، بلژیک را به یک پیروزی قابل پیش‌بینی رساند.

طرفداری- دو تیم اسکاتلند و بلژیک از چارچوب دور مقدماتی یورو 2020 به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

تورنمنت: مقدماتی یورو 2020

تاریخ: دوشنبه 18 شهریور

ساعت: 23:15

ورزشگاه: همپدن پارک

داور:‌ پاول گیل (لهستان)

گلزنان: روملو لوکاکو (9)، توماس ورمائلن (24)، توبی آلدرویرلد (32) و کوین دی بروین (82) برای بلژیک

ترکیب دو تیم

 

شرح گل‌ها

روملو لوکاکو، اسکاتلند 0-1 بلژیک: دریس مرتنز در یک ضد حمله توپ را خیلی سریع به کوین دی بروین رساند و هافبک خلاق سیتیزن‌ها روملو لوکاکو را تک و تنها مقابل دروازه یافت تا گل اول بلژیک به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس ورمائلن، اسکاتلند 0-2 بلژیک: در درگیری سمت راست زمین، کوین دی بروین توپ را برای خود کرد و پاسی دقیق آن را به ورمائلن در دهانه دروازه سپرد تا دروازه را به راحتی باز کند.

توبی آلدرویرلد، اسکاتلند 0-3 بلژیک: کرنر بلژیک با سانتر کوین دی بروین و ضربه سر آلدرویرلد به تیرک برخورد کرد که در ادامه توپ به زمین برخورد کرد و از خط دروازه مارشال گذشت.

کوین دی بروین، اسکاتلند 0-4 بلژیک: روملو لوکاکو در پشت محوطه جریمه توپ را با فیزیک خوب خود حفظ کرد و در سمت چپ به کوین دی بروین رساند تا او با یک ضربه دقیق دروازه را استادانه باز کند و شب خوب خود را با این گل تکمیل کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود