Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@12:18:18 GMT

جزییات اضافه شدن ۴ خط جدید به متروی تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۳۸۶۰

باشگاه خبرنگاران نوشت: علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره جزئیات خطوط جدید مترو اظهار کرد: بر اساس آخرین بازنگری طرح جامع حمل‌ونقل ریلی شهر تهران، به جز خطوط ۱ تا ۷، باید چهار خط دیگر ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ در آینده ساخته شود.

او با بیان اینکه ۲ خط اکسپرس نیز در این طرح پیش بینی شده گفت: همچنین ۴ خط LRT (قطار سبک شهری) نیز در این طرح پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) بیان کرد: این طرح باید در شورای عالی ترافیک کشور و استان تهران تایید شود تا کار را شروع کنیم.

امام با بیان اینکه ما مشاور و محورهای خطوط را مشخص می‌کنیم، افزود: امیدواریم که طرح در شورای عالی ترافیک کشور و استان تهران نهایی شود و بدون هیچ دغدغه‌ای کار آن را پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) بیان کرد: افق طرح ساخت خطوط تا سال ۱۴۲۰ است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد