Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:22:34 GMT

توییت؛ توضیح در مورد گزارش بازی ایرلند شمالی و آلمان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۳۹۶۲

من گزارش بازی ایرلند شمالی و آلمان رو تا دقایق آخر بازی کار کردم. متاسفانه به خاطر قطعی برق نتونستم گزارش بازی رو منتشر کنم. آقای رضایی لطف کردن وقتی دیدن گزارش بازی منتشر نشده، پست رو کار کردن. مشکل من حل شد و گزارشی که در طول بازی آماده کرده بودم رو با اصلاح تیتر، منتشر کردم. تیتر قبلی این بود: بازگشت به مسیر پیروزی با شلیک هالستنبرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی گزارش من منتشر شد متوجه شدم بعضی از کاربرا خیال کردن حذف پست قبلی به خاطر کامنت های زیرش بوده. در صورتی که اگر مساله این بود، کامنت های پست بسته می شد نه اینکه یه پست دیگه کار بشه. شاهد درستی ادعای من هم شرح بازی کاملیه که نوشتم. از دقیقه یک بازی تمام اتفاقات مهم ذکر شده. از دو فرصت گلزنی که ایرلند همون اول بازی داشت تا موقعیت هایی که ورنر از دست داد و در نهایت آخرین موقعیت که در دقیقه 63 اتفاق افتاد. شرح گل اول و ترکیب تیم ها و حتی عکس های کروس و برانت رو هم اضافه کرده بودم. متاسفانه آخر بازی به خاطر قطعی برق نتونستم گزارش رو منتشر کنم.

تو کامنت ها توضیح دادم اینجا هم توضیح رو تکرار کردم که سوءتفاهم برطرف بشه. باز هم عذرخواهی می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت آلمان، از آمریکا خواسته تا یک سامانه پاتریوت دیگر در اختیار اوکراین قرار دهد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که آلمان، آمریکا را تحت فشار قرار داده تا دست کم یک سامانه پاتریوت دیگر را به اوکراین ارسال کند.

بنا به نوشته بلومبرگ، این اقدام برلین به عنوان بخشی از تلاش هماهنگ برای افزایش کمک های دفاع هوایی به کی یف صورت می گیرد.

این رسانه غربی همچنین گزارش داد که آلمان این هفته از متحدان اروپایی کی یف، از جمله فرانسه و ایتالیا، خواسته است تا ارزیابی درباره ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین صورت دهند.

پیش از این «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که برلین باردیگر از متحدان خود می خواهد تا ارسال سامانه های دفاع هوایی، که می توانند به ارسال کنند، را مورد بررسی قرار دهند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیشتر گفته بود که «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین، از او خواسته تا اروپا هفت سامانه پاتریوت دراختیار اوکراین قرار دهد.

کد خبر 6086905

دیگر خبرها

  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین