Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمانی آن با روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی که از روز یکشنبه ۱۷ شهریور در جاده‌های مازندران آغاز شد تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه (عاشورای حسینی)، تا ۲ بامداد روز بعد، از کرج به سمت شمال ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه، تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

او افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۹ شهریورماه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

او با اشاره به ممنوع بودن رفت و آمد تریلی‌ها کماکان از جاده هراز، گفت: آمد و شد کامیون و کامیونت‌ها به‌جز موادسوختی و فاسدشدنی که از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۱۷ شهریورماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ روز امروز سه شنبه ۱۹ شهریورماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۳ شهریورماه نیز ممنوع خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد، از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: بحث ممنوع بودن رفت و آمد تریلی نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه امسال از جاده سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در این مدت با توجه به دسته روی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری لازم است مسئولان هیات‌ها با پلیس راه هماهنگ باشند.

او گفت: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج به سمت شمال ممنوع است.

او گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقیله در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده مرزن آباد به سمت کرج هم از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه یک طرفه است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: بارعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/س   آخرین جزئیات از محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم به جام حذفی آلمان برمی‌گردد جایی که تیم بایر لورکوزن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم اشتوتگارت را شکست دهد. تیم اشتوتگارت آلمان در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم قرار دارد و قصد دارد که جایگاه این تیم را در رده دوم بگیرد.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت