Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@07:20:17 GMT

◄ انتقاد از نحوه ساماندهی وانت‌بارها

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۴۴۵۵

◄ انتقاد از نحوه ساماندهی وانت‌بارها

تین‌نیوز | 

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور با انتقاد از نحوه ساماندهی وانت‌بارها گفت: ساماندهی مطلوب وانت‌بارها هدف نهایی مدیران بخش حمل‌ونقل است.

سعید قیصر در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با بیان این‌که قانون ساماندهی وانت‌بارها به عهده مدیریت شهری گذاشته شده است، عنوان کرد: موانعی در ساماندهی وانت‌بارها وجود دارد و  کار کارشناسی و صدور پروانه در این باره توسط مدیریت شهری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که  بیمه تکمیلی رانندگان وانت‌بارها از سوی تأمین اجتماعی در حال پیگیری است اما این امور برای ساماندهی وانت‌بارها کافی نیست، تصریح کرد: پراکندگی فعالیت رانندگان وانت بار در سطح شهر مشکلات بسیاری را در بخش ترافیکی، زیبایی منظر شهری و فعالیت غیرمجاز برخی وانت بارها را ایجاد کرده است که با تحقق کامل طرح ساماندهی شاهد کاهش مشکلات در این حوزه خواهیم بود.

قیصر ساماندهی مطلوب وانت‌بارها را هدف نهایی مدیران بخش حمل‌ونقل دانست و افزود: باید موانع ساماندهی وانت‌بارها از میان برداشته شوند تا مشکل تعویض پلاک و بیمه رانندگان هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شوند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل ساماندهی وانت بارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم