Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل استونی ابراز رضایت کرد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو کومان که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) موفق شدند پس از برتری 4 بر 2 در خانه آلمان در مرحله انتخابی یورو 2020، این بار در دیدار خارج از خانه دیگری، استونی را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «NOS» هلند گفت: این گام مهمی برای صعود ما به مرحله پایانی مسابقات یورو 2020 بود، اما در عین حال فکر می‌کنم کسب پیروزی 4 بر صفر در اینجا عادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استونی در این دیدار عملکرد ضعیف‌تری نسبت به چیزی که در گذشته از خود ارائه می‌کرد، به نمایش گذاشت. بهترین بازیکن آنها در این بازی حضور نداشت، اما ما باید کار خودمان را می‌کردیم و باید بازی را تحت‌کنترل خود می‌گرفتیم و با نظم و انضباط بازی خودمان را به نمایش می‌گذاشتیم. همیشه هم اجرای این موارد آسان نیست و این را از روی تجربه‌ام می‌گویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند همچنین در تمجید از زننده دو گل تیمش که بازی تأثیرگذاری را مقابل استونی به نمایش گذاشت، اظهار داشت: من که از بازی رایان بابل سورپرایز نشدم، چون او را به خوبی می‌شناسم. می‌دانم که رایان چقدر آماده است و می‌تواند چه کارهایی برای تیم انجام دهد. او فوتبالیستی حرفه‌ای است.

انتخابی یورو 2020| صدرنشینی آلمان با برتری در خانه ایرلند شمالی/ هلند و بلژیک به راحتی پیروز شدند

کومان در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: درست است که بابل 32 ساله است، اما این بدین معنا نیست که فوتبالش تمام شده است. او در بازی با آلمان و در این بازی با به ثمر رساندن دو گل ثابت کرد که هنوز می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

هلند با این پیروزی 9 امتیازی شد و همچنان در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه C مرحله انتخابی یورو 2020 قرار دارد. در این گروه آلمان و ایرلند شمالی هرکدام با کسب 12 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم جای دارند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 تیم ملی هلند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی هلند جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است