Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@19:43:19 GMT

چرا باید خودروی در حد صفر را اسقاط کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۴۹۸۴

چرا باید خودروی در حد صفر را اسقاط کرد؟

خبرگزاری فارس: محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره واردات خودرو از مناطق آزاد گفت: این موضوع پیشنهاد بنده به دولت بوده و به نظر می‌رسد با استقبال برخی مدیران قرار گرفته است.

وی افزود: خودرو‌هایی که در مناطق آزاد وجود دارد که با هر کارکردی باید بعد از ۸ سال از رده خارج شده و اسقاط شوند این در حالی است که تعداد زیادی از آن‌ها در حد صفر کیلومتر بوده و یا کارکرد کمی دارند و وقتی ارز آن‌ها در طول سال‌های گذشته پرداخت شده است چرا باید اسقاط شوند؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: می‌توانیم با واردات این خودرو‌ها ضمن مرتفع کردن نیاز‌های بازار خودرو، قیمت را کاهش داده و از سوداگری موجود در این بازار بکاهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری گفت: فقط سه منطقه آزاد در کشور وجود دارد که خودرو‌های موجود در آن به مرحله اسقاط خودرو‌های در حال تردد در آنجا رسیده است و وقتی مدیر مناطق آزاد کشور از این طرح حمایت کرده نشان دهنده آن است که این طرح قابلیت اجرا دارد.

وی اظهار داشت: به هیچ وجه ارزی از کشور برای واردات این خودرو‌ها خارج نمی‌شود که در شرایط فعلی نگران این موضوع باشیم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: اسقاط خودرو نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD

تین نیوز

شرکت بی وای دی  از یک سوپر اتومبیل برقی به نام سوپر ۹ رونمایی کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، کمپانی بی وای دی (BYD) در کنفرانس بهاره فانگ چنگ بائو، از سه خودروی برقی جدید رونمایی کرد. این سه خودرو شامل دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و یک سوپر اسپرت کانسپت به نام سوپر ۹ می شوند. طراح ارشد بی وای دی یعنی آقای ولفگانگ اگرت که سابقه  همکاری با لامبورگینی و آئودی را در کارنامه دارد، در این کنفرانس حضور داشت و مدل های مذکور را رونمایی کرد.

فانگ چنگ بائو زیربرندی لوکس از بی وای دی است که روی تولید شاسی بلندهای برقی تمرکز دارد. این برند تاکنون یک خودرو به نام بائو ۵ (لئوپارد ۵) را به بازار عرضه کرده است. با رونمایی از دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و همچنین مدل اسپرت سوپر ۹ سبد محصولات این برند بزرگ تر خواهد شد.

فانگ چنگ بائو سوپر ۹ یک خودروی دو نفره زیبا با درهای بازشونده رو به بالاست. در همان نگاه نخست به این خودرو، شباهت زیاد آن به مرسدس SLR مکلارن استرلینگ موس جلب توجه می کند. کابین خلبانی دوگانه و صندلی های فیبر کربنی یکپارچه از جمله ویژگی های شاخص این خودرو هستند.

فرمان سوپر ۹ یادآور فرمان سفینه های فضایی است و دکمه های روی کنسول میانی و فرمان، از خودروهای اسپرت کلاسیک الگوبرداری شده اند.

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد