Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران جمعه ۱۵ شهریورماه با هدف راهیابی نفرات منتخب به اردوی تیم ملی در سالن ولیعصر شهرستان اهر برگزار شد که اعتراض مربی تیم دختران مازندران به نحوه برگزاری و قضاوت داوران به درگیری مسئول کمیته داوران خانم رحیمی با مربی مازندران انجامید و حضور نیروی انتظامی و اعزام مربی مصدوم به بیمارستان ختم قائله را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنا رجب نژاد نماینده هیأت استان مازندران در این رقابتها با تائید خبر فوق به خبرنگار مهر گفت: استان مازندران دو تیم به این رقابتها اعزام کرده بود، تیم ما را که با معرفی نامه هیأت وارد مسابقات شده بود را مسئولان برگزاری نپذیرفتند و تیم دوم که هیچ معرفی نامه‌ای زمان ثبت نام نداشت را قبول کرده و به ما گفتند به نام تیم قشم شرکت کنید. متأسفانه برخورد خوبی با ما نشد و دخترن ۱۶، ۱۷ ساله را در خوابگاهی بسیار نامناسب اسکان دادند.

وی ادامه داد: مسابقاتی با این درجه اهمیت را داورانی قضاوت کردند که هفته پیش در اصفهان دوره گذارنده بودند، خانم صدیقی از استان البرز هم مسئول وزنکشی بود، هم کار جدول مسابقات را انجام داد و هم داور بود. مگر یک نفر در یک دوره مسابقه چندتا مسئولیت می‌تواند داشته باشد. نکته خیلی مهمتر اینکه برخلاف قوانین، ناظر فدراسیون در مسابقات حضور نداشت و وزن کشی بدون حضور ناظر فدراسیون وجاهت قانونی ندارد.

نایب رئیس بانوان انجمن موی تای استان مازندران در مورد درگیری مربی این تیم هم گفت: متأسفانه داوران کم تجربه عملکرد خوبی نداشتند و مشکلات عدیده در قضاوت باعث تضییع حق اعضای تیم ما و چند استان دیگر شد. وقتی مربی تیم به مسئول داوران اعتراض خود با بیان کرد، از سوی ایشان تهدید به اخراج از مسابقات شد. مربی تیم ما هم عنوان کرد که مکتوب ما را اخراج کنید، ولی با برخورد فیزیکی ایشان و برخی داوران مواجه و در نهایت از شدت جراحات راهی بیمارستان شد.

رجب نژاد ادامه داد: نیروی انتظامی در محل حضور یافت و کلیه مسائل را صورتجلسه کرد. حتی پرونده بیمارستان هم موجود است و گزارش برای پزشکی قانونی جهت طی مراحل بعدی ارسال شده است. با نصیری مسئول انجمن موی تای هم تماس گرفته شد و مسائل را تشریج کردن که با برخورد عجیب ایشان روبرو شدیم. نصیری مدعی بود که فدراسیون در این مورد کاره‌ای نیست و من به عنوان مسئول انجمن موی تای که از فدراسیون بالاتر است تصمیم گیرنده هستم.

وی در پایان گفت: معلوم نیست چه کسی در مورد این مسائل پاسخگوست، چرا مسابقات در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، ولی هیچکدام از عوامل استان نبودند و حتی تیمی هم نداشتند. داوران با لباس غیررسمی قضاوت کردند و ده‌ها مشکل دیگر. این مسائل را با مدارک و مستندات تا انتها پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم گوش شنوایی باشد.

کد خبر 4713150

منبع: مهر

کلیدواژه: موی تای فدراسیون ورزشهای رزمی مسابقات لیگ قهرمانی کشور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی بسکتبال آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان جام جهانی بسکتبال تیم فوتبال امید ایران مارک ویلموتس فوتسال مسابقات قهرمانی جهان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

*هواداران تیم نساجی و سپس پرسپولیس از ساعت ۱۴ در ورزشگاه وطنی بودند و ساعت ۱۷ ورزشگاه پر شد.

*با توجه به تمهیدات صورت گرفته خیلی تلاش شد تا تماشاگران دو تیم وارد سکوهای یکدیگر نشوند و هواداران نساجی با توجه به اتفاقات فصل گذشته اجازه ورود پرسپولیسی ها روی سکوهای تیم خود را ندادند.

*بسیاری از تماشاگران به دلیل نداشتن بلیت پشت درهای بسته ورزشگاه وطنی ماندند.

*در این فصل اوستون اورونوف برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد. او دو گل با پیراهن نوبهار ازبکستان در دو بازی به نساجی در لیگ قهرمانان زد و در بازی امروز نیز در دقیقه 6 دروازه نساجی را بازز کرد.

*پیش از شروع بازی ساکت الهامی برخورد گرمی با نیمکت پرسپولیس از جمله افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان تهران داشت. 

* احسان حسینی و محمود قائد رحمتی در فهرست نساجی برای این مسابقه حضور ندارند.سعید اقایی در این دیدار 4 کارته است.

دیدار دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند