Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی عظیم عزاداران حسینی در حرم رضوی با مقتل‌خوانی آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهدمقدس همراه بود. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، گردهمایی عظیم عزاداران حسینی همزمان با سالروز عاشورای حسینی در بارگاه منور رضوی برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از زائران و مجاوران با لباس‌های یکدست سیاه در بارگاه منور رضوی حضور یافتند و به عزاداری برای سید و سرور و سالار شهیدان(ع) پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهدمقدس به مقتل‌خوانی برای امام حسین(ع) پرداخت.

عزاداری هیئت‌های «شاه حسین گویان» تبریز در محوطه استانداری آذربایجان شرقی به روایت تصویرعزاداری فرزندان رودکی در رثای امام حسین(ع)؛ نگاهی به کربلاخوانی در تاجیکستانپناهیان در گفتگو با تسنیم: مأموریتی که امام صادق (ع) به هیئت‌‌ها داد/مجالس عزاداری نباید مداح‌محور باشد

وی در سخنانی هدف اصلی از قیام امام حسین(ع) را در روز عاشورا نهی از منکر و امر به معروف عنوان کرد و افزود: نماز اول وقت مسئله‌ای است که باید در قیام عاشورا همواره مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: آقا و ارباب ما امام حسین(ع) است و ایشان در چنین روزی شاهد اعمال ما است و باید در روز قیامت که از نماز و روزه و اعمال ما سوال می‌کنند عنوان کنیم امیر و ارباب ما حسین(ع) است.

علم‌الهدی بیان کرد: در روز عاشورا، اصحاب اهل بیت(ع) و سپس خود اهل بیت(ع) به میدان نبرد رفتند و به شهادت رسیدند و نخستین کسی که از امام حسین(ع) از حضرت برای حضور در میدان اجازه خواست حضرت علی اکبر(ع) بود.

عزاداران حسینی در حرم منور رضوی با پایان یافتن مراسم عزاداری نماز ظهر عاشورا را برپا می‌دارند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند