Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه قطر در بیانیه‌ای عربستان سعودی را متهم به نقض آشکار آزادی بیان و قوانین بین‌المللی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: «عربستان سعودی با گذشت بیش از ۲ سال و نیم از محاصره قطر، به تبعیض علیه شهروندان قطر و نقض قوانین بین‌المللی ادامه می‌دهد و از سیاست تبعیضی در رابطه با قطر پیروی می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان، امارات، بحرین و مصر در سال ۲۰۱۷ میلادی قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرده و این کشور را تحت محاصره قرار دادند، اما دوحه این اتهام را رد و تاکید کرد که از موضع مستقل خود و حاکمیت ملی خود دست بر نمی‌دارد.

دوحه اعلام کرد که علت چنین برخوردی نسبت به قطر با موفقیت‌های اقتصادی آن کشور مرتبط است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد.

به گزارش تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور