Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@20:45:32 GMT

صدام، محتکرین را چگونه مجازات می کرد؟+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۰۴۱

‍‍‍‍‍‍

خاطره ای از حمید داوودآبادی در مورد برخورد صدام حسین، رئیس جمهور سابق عراق را در کلیپ مشاهده می کنید.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز :حمید داودآبادی، راوی دفاع مقدس در مطلبی نوشت:

حدودسال۶۵ در اوج جنگ ایران و عراق، خبر عجیبی در فضای محدود رسانه‌ای آن زمان پیچید:
بدستور مستقیم صدام حسین حاکم بعث عراق، یکی از بازاریان بزرگ و صاحب نفوذ شهر بصره را که مقدار زیادی کالا‌های ضروری مردم را احتکار کرده بود، شدیدا تنبیه کردند تادرس عبرتی شود برای دیگران و شد!

عوامل صدام، ثروت اندوز بزرگ را که کلی آقازاده و عامل نفوذی توی سیستم اقتصادی عراق داشت، مقابل چشم مردم، وسط میدان بصره نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک قالب بزرگ فلزی دور بدن او گذاشتند.
او که منتظر بود نفوذی‌ها و نانخورهایش در سیستم سیاسی و اقتصادی کشور به دادش برسند، متعجب نگاه می‌کرد نمیدانست چه تصمیمی برایش دارند. قالب را که دورش گذاشتند، یک دستگاه کامیون بتونسازی که تانکر آن میچرخید و در حال تولید بتون بود، جلو آمد.
مقابل چشمان از حدقه درآمده او، سر لوله را داخل قالب گذاشتند و تا گردنش را بتون ریزی کردند.
جلوی چشمان وحشتزده، ولی خوشحال مردم، سرمایه دار محتکر را به همان حال رها کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اخلال گراقتصادی، که تا آن لحظه از دارایی‌های عظیم و عوامل نفوذی اش در حکومت می‌گفت و همه را تهدید میکرد، حالا دیگر عربده می‌زد و التماس می‌کرد.
دقایق اول تلاش کرد تا خود را از بین صد‌ها کیلو بتون نجات دهد. به مردم التماس می‌کرد تا کمکش کنند. مردم اما، روز‌هایی را به یاد می‌آوردندکه او، همچون زالو خون مردم را می‌مکید.

با وجودی که دلشان می‌سوخت، از عاقبت او خوشحال بودند و آرزو می‌کردند برای بقیه همکیشان و هم مسلکانش نیز اعمال شود.

فرزندان، دوستان، همکاران و شرکایش، وحشتزده او را نگریستند؛ رفتند تا سریع انبار‌های خود را به روی مردم بگشایند تا به سرنوشت او دچار نشوند! در زیر تابش سوزان آفتاب گرم جنوب عراق، لحظه به لحظه بتون خشک میشد و مرد ذره ذره له میشد، تا در وحشتاکترین حالت ممکن جان داد.
مقابل چهره سیاه شده صاحب نفوذ، سرمایه دار محتکر و... تابلویی نصب کردند که برآن نوشته شده بود:
"به دستور جناب سیدالرئیس صدام حسین این سزای کسی است که در سیستم اقتصادی کشور اخلال ایجادکند، اموال مورد نیاز مردم را احتکارکند تا چندبرابر قیمت بفروشد و در حالیکه ملت عراق درگیر جنگ است، او در فکر انباشتن ثروت خود و خاندانش است"

اصلاصدام یزیدکافر و اعمال جنایتکارانه اش را نمیستایم!
اصلاچنین اعمال خشونت باری راتایید نمیکنم!
اصلا فکر نکنیدصدام یزیدکافر شرف دارد بر مفسدین اقتصادی، اختلاسگران، صاحب دلاران و یوروپرستان و آقازاده‌های رانتخوار وخارح نشین.
اصلا فکر نکنید میخواهم بگویم:‌ای کاش باآقازاده ها، رانتخواران، مفسدین اقتصادی، هرکسی و از هرقشر و هرجناح و حزب و گروه و فامیل و بستگان هر مقامی که باشند، باید اینگونه برخورد شود!
آرزو بر جاماندگان ودلسوختگان عیب نیست...

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F31 برچسب ها: بازارنیوز ، داوودآبادی ، صدام و محتکرین

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز داوودآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند