Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@21:59:58 GMT

اظهارات تند فوتبالیست زن علیه رونالدو +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۰۸۸

اظهارات تند فوتبالیست زن علیه رونالدو +عکس

به گزارش آس، الکس مورگان پیش از دیدار ستاره‌های فوتبال جهان در میلان برای مراسم فیفا The Best نظرش را نسبت به کریستیانو رونالدو اعلام کرد. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه مشکلات قانونی ستاره پرتغالی را در رابطه با متهم شدن به تجاوز جنسی فراموش نکرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا درباره تفاوت رونالدو به عنوان یک فوتبالیست و زندگی روزانه‌اش صحبت و اعلام کرد مسائل زیادی در رابطه با مهاجم یوونتوس وجود دارد که با پول آن‌ها را پنهان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پیش‌بینی نمی‌کنم برخوردم با او نسبت به کسانی که به آن‌ها روبه‌رو می‌شوم متفاوت باشد. زنان امروزه صحبت می‌کنند و گوش دادن به آن‌ها مهم است. خیلی‌ها می پرسند که چه کسی در این مسائل حق دارد  اما زمانی که به داستان رونالدو نگاه می‌کنید باور می‌کنید مسائل زیادی برای پنهان کردن وجود دارد که در نهایت او با پول آن‌ها را می‌پوشاند.

یک سال پیش کاترین مایورگا، مدل آمریکایی، مهاجم پرتغالی را متهم به تجاوز جنسی کرد. این مدل آمریکایی مدعی شد که رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است. با این حال چند ماه پیش دادگاه اعلام کرد ستاره پیشین رئال مادرید در این رابطه محاکمه نمی‌شود.

این نخستین بار نیست که مورگان علیه رونالدو صحبت می‌کند. ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا زمانی که متوجه شد بازیکن پرتغالی پرونده‌اش بسته شده است نسبت به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. او در آخرین مصاحبه‌اش به این موضوع اشاره کرد و گفت: در آن توییت اشاره کوتاهی به آن قضیه کردم. اهمیت زیادی دارد تا از زنانی که در این موقعیت قرار می‌گیرند حمایت کرد چون از حمایت کسی برخوردار نیستند. نمی‌خواهم بگویم که رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان نیست، با این قضیه کاری ندارم. او به عنوان یک ورزشکار عناوینی را کسب کرده است اما موضوع دیگر مسائل شخصی است و کارهایی که انجام داده است. من نسبت به چیزی که احساس می‌کنم باور دارم و درباره موضوعاتی فکر می‌کنم که مهم هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جهان فیفا کریستیانو رونالدو جام جهانی مشکلات تجاوز تیم ملی پول زنان رئال مادرید فوتبال فوتبال کریستیانو رونالدو فوتبالیست تجاوز جنسی فوتبال زنان آلکس مورگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح

به گزارش خبرآنلاین اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در جریان مناظره‌ای که در ماستریخت هلند برگزار شد، گفت: «حمله اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است.»

به نقل از آناتولی، او در پاسخ به این سؤال که آیا حمله به رفح یک خط‌ قرمز خواهد بود و منجر به تحریم نتانیاهو می‌شود، گفت: «من هرگز خط قرمزی نمی‌کشم، اما فکر می‌کنم حمله (نخست‌وزیر اسرائیل) نتانیاهو کاملاً غیرقابل‌قبول خواهد بود.»

به نقل از ایسنا وی اعلام کرد کمیسیون اروپا با کشورهای عضو صحبت خواهد کرد و در صورت تهاجم به رفح مطابق با آن عمل خواهد شد.

با وجود افزایش مخالفت‌های بین‌المللی، رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را برای حمله زمینی به رفح اعلام کرد، جایی که بیش از ۱.۴ میلیون فلسطینی برای فرار از حمله مرگبار این رژیم به نوار غزه پناه گرفته‌اند.

از هفت اکتبر، بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک در میان ویرانی‌های گسترده و کمبود شدید مایحتاج اولیه شهید شده‌اند.

به گفته سازمان ملل، بیش از 6 ماه پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، بخش‌های وسیعی از غزه در ویرانه‌ها قرار گرفته است و ۸۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901635

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی