Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزاداری روز عاشورای حسینی از ساعات ابتدایی صبح امروز در سراسر استان اصفهان در حال برگزاری است. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عزاداران حسینی که شب گذشته با حضور در خیابان‌ها، مساجد، تکایا، هیئت‌های مذهبی و اماکن متبرکه در غم سرور و سالار شهیدان بر سر و سینه زدند از ساعات ابتدایی صبح امروز مراسم عزاداری ویژه روز عاشورای حسینی را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامزاده هارونیه اصفهان دیروز و امروز محل برپایی عزاداری جمع کثیری از عاشقان و دلسوختگان اهل بیت (ع) است. زن و مرد، پیر و جوان با حضور در این امامزاده زیر بزرگترین خیمه حسینی به عزاداری مشغول هستند.

همچنین از ساعت 9 صبح امروز دسته جات و هیئت‌های مذهبی با حضور در میدان امام (ره) در اجتماع ویژه این روز در حال عزاداری و نوحه‌خوانی هستند.

سینه‌زنی زیبای عزاداران حسینی در حسینیه ایران + فیلماصفهان| صف نذری متفاوت در خمینی‌شهر؛ اینجا عزاداران حسینی خون خود را نذر می‌کننداز عزاداری مردم آذربایجان شرقی در عاشورا چه می‌دانید؟

سایر مناطق شهر اصفهان نیز در غم سرور و سالار شهیدان سیاه پوش و میزبان مراسم عزاداری دسته‌جات مختلف است.

در حال حاضر محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به میدان امام(ره) و خیابان‌های مرکزی شهر اصفهان که محل عزاداری دسته‌جات و هیئت‌هاست اعمال می‌شود.

نماز ظهر عاشورا  به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در میدان امام (ره) اقامه می‌شود.

عزاداری مردم اصفهان بعد از نماز ظهر و عصر نیز در تکایا، مساجد و هیئت‌ها ادامه دارد و مراسم شام غریبان نیز با حضور پرشور عزاداران حسینی در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079967 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • در سوگ صادق آل محمد
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • دسته‌روی عزاداران امام صادق (ع) در شهر صفی‌آباد
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن