Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:18:14 GMT

کندوان و هراز بعد از ظهر امروز یک‌طرفه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۳۰۳

کندوان و هراز بعد از ظهر امروز یک‌طرفه می‌شوند

رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، بعد از ظهر امروز همزمان با عاشورای حسینی یک‌طرفه می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عاشورای حسینی و همزمانی آن با روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی که از روز یکشنبه ۱۷ شهریور در جاده‌های مازندران آغاز شد تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه (عاشورای حسینی)، تا ۲ بامداد روز بعد، از کرج به سمت شمال ممنوع است.

قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه، تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسئول افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۹ شهریورماه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن رفت و آمد تریلی‌ها کماکان از جاده هراز، گفت: آمد و شد کامیون و کامیونت‌ها به‌جز موادسوختی و فاسدشدنی که از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۱۷ شهریورماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ روز امروز سه شنبه ۱۹ شهریورماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۳ شهریورماه نیز ممنوع خواهد بود.

قدمی افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد، از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: بحث ممنوع بودن رفت و آمد تریلی نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه امسال از جاده سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

این مسئول افزود: در این مدت با توجه به دسته روی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری لازم است مسئولان هیات‌ها با پلیس راه هماهنگ باشند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج به سمت شمال ممنوع است.

او گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقیله در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده مرزن آباد به سمت کرج هم از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه یک طرفه است.

قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: بارعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه