Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در ظهر روز عاشورای حسینی درباره مسائل مختلف منطقه‌ای سخنرانی کرد.

او در سخنرانی خود گفت: همه ما مخاطب صدای یاری‌طلبی امام حسین علیه السلام هستیم. امام حسین علیه السلام در روز عاشورا در وسط صحرای کربلا و در میانه محاصره و خطر و درگیری خونین ندایی سر داد که گویی تمام آیندگان را خطاب قرار می‌دهد گویی تمام کسانی را که در زمان‌های ظلم و ستم و اشغالگری و استبداد و استکبار حضور دارند خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید «هل من ناصر ینصرنی، هل من ذابٍّ یذب عن حرم رسول الله».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ندای حسینی است که هم اکنون از حنجره مظلومان عالم به گوش می‌رسد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به عزاداران حسینی گفت: حضور گسترده شما در مراسم روز عاشورا نشان از پاسخ مثبت ما و شما به آن ندای تاریخی دارد.

سید حسن نصرالله در سخنان خود به تجاوز متجاوزان به یمن نیز اشاره کرد و گفت: سعودی باید بداند جنگی که به پشتیبانی آمریکا علیه یمن به راه انداخته نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت. بار دیگر خواهان توقف جنگ ظالمانه‌ای هستیم که علیه کشور و ملت یمن به راه افتاده است.

او در ادامه سخنرانی خود گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کشور‌ها و جنبش‌های محور مقاومت تروریسم اقتصادی است، اما آن‌ها در این تروریسم نیز مانند حوزه نظامی شکست خواهند خورد.

دبیرکل حزب‌الله در بخشی دیگر از اظهاراتش اعلام کرد: پاسخ مقاومت به تجاوز پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان نشان داد ارتش «افسانه‌ای و شکست‌ناپذیر» اسرائیل فقط در فیلم‌های هالیوودی شکست‌ناپذیر است، حزب‌الله ارتش صهیونیستی را مجبور کرده پنج تا شش کیلومتر از مرز‌ها دور شود. آشکارا و روشن اعلام می‌کنم اگر از این پس به خاک لبنان تجاوز شود، با پاسخ محکم و قوی ما روبرو خواهد شد.

در حال تکمیل...

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله اسرائیل فیلم های هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از حملات موشکی سنگین به «کریات شمونه» و اطراف آن در اصبع جلیل خبر دادند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این حملات حدود ۴۵ موشک «کاتیوشا» به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و کریات شمونه پرتاب شده است.

کانال ۱۲ عبری زبان مدعی رهگیری تعدادی از این موشک‌ها شد.

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی