Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پارلمان انگلیس بار دیگر طرح برگزاری زودهنگام انتخابات بوریس جانسون نخست وزیر تازه منصوب شده کشورش را برای دومین بار رد کرد. تاریخ انتشار: 13:19 - 19 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۶۰۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مجلس عوام انگلیس امروز سه شنبه درخواست بوریس جانسون نخست وزیر تازه منصوب شده خود را برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمان را برای دومین بار رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسپوتنیک نوشت، به منظور برگزاری انتخابات پارلمانی دولت به ۴۳۴ رای موافق نیاز دارد. در رای گیری که در نخستین ساعات امروز برگزار شد تنها ۲۹۳ رای از سوی نمایندگان در حمایت از این طرح داه شد.
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پیش از این از ملکه درخواست کرده بود تا مجلس را به طور موقت برای ۵ هفته به تعلیق درآورد. به نظر می‌رسد درخواست جانسون برای آن بوده تا بتواند جلوی نمایندگانی که به دنبال توقف برگزیت بدون توافق هستند را بگیرد.
مخالفان بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس را به تلاش برای توقف نمایندگان از بررسی طرح برگزیت بدون توافق او متهم کردند.
در حال حاضر موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به بن بست رسیده است. پارلمان انگلیس به شکل فعلی مخالف توافق با اتحادیه اروپا است، اما از سوی دیگر هم مخالف خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا است. این در حالی است که بوریس جانسون نخست وزیر تازه منصوب شده اصرار دارد که انگلیس اتحادیه اروپا را طبق برنامه در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) با توافق یا بدون توافق ترک کند.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارلمان انگلیس رد کردن برگزیت اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس به دونالد تاسک، همتای لهستانی خود قول داد بخشی از نیروهای مسلح بریتانیا را به همراه یک هواپیمای یوروفایتر تایفون برای گشت‌زنی در حریم هوایی این کشور به لهستان اعزام کند.

به نوشته روزنامه اکسپرس، سوناک در یک کنفرانس خبری مشترک با دودا ضمن اعلام پیوند بزرگ میان دو کشور بر اتحاد همیشگی لهستان و بریتانیا تاکید کرد و گفت: سال آینده، ما هواپیماهای جنگنده تایفون بریتانیا را مستقر خواهیم کرد تا نشان دهیم که امنیت را جدی می‌گیریم. ما می‌خواهیم به گشت زنی در آسمان لهستان کمک کنیم. دفاع هوایی حیاتی است و بریتانیا می‌خواهد از لهستان در این زمینه حمایت کند و از نزدیک با شما همکاری کند.

سوناک گفت: ما همکاری خود را در همه قالب‌ها تقویت خواهیم کرد. جنگنده‌های تایفون در حریم هوایی لهستان گشت‌زنی خواهند کرد. ما همچنین ۱۶۰۰۰ سرباز را برای پشتیبانی اعزام خواهیم کرد.

نخست وزیر بریتانیا گفت که دو کشور در حال بررسی امکان همکاری در زمینه تولید تسلیحات هستند.

سوناک خاطرنشان کرد که این ابتکار نشان دهنده جدیت رفتار بریتانیا با دفاع و امنیت لهستان است.

تاسک گفت که دو نخست‌وزیر می‌خواهند به ایجاد یک سیاست امنیتی هماهنگ کمک کنند که تمام اروپا و بریتانیا را پوشش دهد. وی گفت: زمان آن فرا رسیده است که دوره رقابت برای دفاع از اروپا به پایان برسد. اکنون ما به آمادگی و تعهد نیاز داریم. دستور کار لهستان و بریتانیا طولانی و گسترده است.

ریشی سوناک، اخیرا بسته کمکی ۵۰۰ میلیون پوندی به اوکراین و همچنین افزایش هزینه‌های دفاعی بریتانیا به ۲.۵ درصد تولید ناخالص داخلی را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود