Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ رضا موذن در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مأموریت های مهم پلیس تخصصی آگاهی، در کنار بحث مقابله و مبارزه با مجرمان به ویژه سارقان، کشف اموال باختگان است، گفت:  از آنجایی که بخشی از مالباختگان در نحوه شناسایی و تشخیص اموال دچار ابهاماتی هستند، سامانه نمایشگاه مجازی اموال سال ۱۳۹۷ در سایت پلیس بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور در توضیح بیشتر گفت: بخشی از اموالی که همکاران ما در پلیس آگاهی کشور به واسطه انجام مأموریت های تخصصی کشف می کنند در فرآیند سرقت توسط سارقان دچار تغییر می شوند و شناسایی را برای ماموران نیروی انتظامی دشوار می کند.

وی همچنین یادآور شد: معمولاً مالباختگان نشانه های خاصی بر روی اموال خود دارند که فقط برای خودشان قابل شناسایی است، از این رو از اموال مسروقه عکسبرداری و در این سامانه بارگذاری می شود تا افراد اموال مسروقه خود را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری شناسایی کنند.

سرهنگ موذن گفت: یک باکس تحت عنوان "نمایشگاه مجازی اموال" در گوشه سمت راست سایت پلیس به نشانی http://police.ir/  قرار داده شده که افراد با وارد کردن کد ۱۰ رقمی و مشخصات پرونده می توانند تصاویر اموال مکشوفه مسروقه را ملاحظه و شناسایی کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور ادامه داد: در صورت شناسایی اموال توسط مالباخته، کاربر ما بعد از ۷۲ ساعت بررسی در همان باکس برای مالباخته پیغام می گذارد و تعلق و یا عدم تعلق کالا را به او اعلام می کند تا روند قضایی و انتظامی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کوهپایه زاده گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کردند خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی از سوی شعبه ۸ صادره دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است: چنان چه موکل آقای «بابک زنجانی» بتواند بدهی خود را پرداخت کند، مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل تهران و تایید ریاست قوه قضاییه، رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به «۲۰ سال حبس» تقلیل یافت.

وکیل دادگستری افزود: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از گذراندن مدت حبس می گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان «آزادی مشروط» را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت صداقت و سخاوت در تصمیمات اقدامات و قول های دستگاه قضایی است اظهار داشت: برخلاف برخی از اظهار نظرها و ادعاها نهایتاً اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نظر قرار گرفته و احقاق گردید.

کوهپایه گفت: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش و همت و تمرکز بر این امر استوار بود که حقوق قانونی موکل و جامعه بر اساس سوگند وکالت مورد توجه قرار گرفته شود. پس از ۱۰ سال حضور و وکالت در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهد هستیم که «ان الله مع الصابرین».

وکیل دادگستری بیان کرد: نکته مهم اینکه این برگ ذرین در تاریخ قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گرفته شده است، مرهون عدالت خواهی، تدبیر، صلابت، اهتمام و ژرف اندیشی شخص قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا به امروز با نظارت، ارشاد و جلوگیری از کج روی و ارائه طریق، هم مانع از تضییع خون انسان و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد، یقیناً اجر این ثواب عظیم نزد پرودگار محفوظ است.

کد خبر 6093267

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج