Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان از همتای ایتالیایی خود در استقلال به عنوان یک مربی خوب و باکلاس یاد کرد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: ما برای اینکه بازیکنان‌مان از شرایط مسابقه دور نشوند، اقدام به برگزاری دیدار تدارکاتی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن داشتند، استفاده کرده و ارزیابی‌شان کنیم تا اعتمادبه‌نفس‌شان نیز بالا برود. بازی خیلی خوبی بود و تنها داور کمی از کیفیت آن را زیر سؤال برده بود. داور پنالتی‌های بی‌موردی برای استقلال گرفت. مشابه پنالتی استقلال، توپ به دست بازیکن خورد، اما داور پنالتی نگرفت.

وی در مورد ارزیابی‌اش از تیم استقلال تضریح کرد: نکته واضح استقلال این است که استراماچونی دوست دارد تیمش فوتبال باکیفیتی روزی زمین بازی کند. تیم استقلال واقعاً دنبال فوتبال بازی کردن بود و دنبال این نبود که از راه‌های دیگر برای رسیدن به گل استفاده کند. استقلالی‌ها با مربی جدید خود کار اصولی را انجام می‌دهند و می‌خواهند تیم‌شان را از پایه درست کنند.

سرمربی گل ریحان درباره اینکه هواداران استقلال کم طاقت بوده و منتظر نتیجه‌گیری تیم‌شان هستند، تصریح کرد: هواداران استقلال باید صبر و تحمل‌شان را بالا ببرند. استراماچونی مربی بین‌المللی است، با تیم‌های بزرگی کار کرده و کارنامه درخشانی دارد. استراماچونی انگیزه خوبی برای کار کردن در استقلال دارد. به اعضای مجموعه استقلال تبریک می‌گویم که با آوردن چنین مربیانی به فوتبال ملی ما نیز کمک می‌کنند.

نصرتی راجع به صحبت‌هایی که با سرمربی استقلال انجام داد، گفت: برای این مربی آرزوی موفقیت در ایران را کردم. کار کردن سخت است و یکسری مشکلات نیز وجود دارد. استراماچونی هم از من درباره لیگ یک و شرایط تیمم سؤال پرسید. یکی دو خاطره از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی و بازی خاطره انگیزه ایران و رم تعریف کردم. به اعتقاد من استراماچونی مربی خیلی خوب، با شخصیت و باکلاسی است.

پیروزی استقلال مقابل گل ریحان در غیاب 7 بازیکن

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟

شب گذشته پس از پایان بازی و در میانه شادی بازیکنان و تماشاگران تیم استقلال، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت دو تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

امید حامدی فر پس از بازی درخصوص درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن در پایان مسابقه، گفت: فوتبال این اتفاقات را دارد. همه شاهد بودید که در بازی رفت چه توهینی به من شد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. تیمی که برده واکنشی به این چیزها نشان نمی‌دهد و حتماً من چیزی شنیده‌ام که این کار را کردم. موضوع خاصی نیست. هر چیزی هم هست در مستطیل سبز است و من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

از آن سو ، رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

و امروز هم اعلام شد که کمیته انضباطی، امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی، ۲ بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به‌دلیل درگیری پس از دیدار دیشب، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته احضار کرده است.

چنین درگیری‌هایی در فوتبال اروپا و دنیا، محرومیت شدید و جریمه درپی خواهد داشت و حامدی‌فر که این فصل با مصدوم کردن چشم یامگا ضربه بزرگی به تیم زد، حالا در آستانه بازی با فولاد که چند بازیکن نکونام چهاراخطاره شده اند، ریسک بزرگی را مرتکب شد.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست