Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور پرشور عزاداران حسینی به یاد آخرین نماز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دشت خونین کربلا نماز ظهر عاشورا در بوشهر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری اقامه شد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، با اعلام وقت اذان و نواختن نوای ملکوتی اذان ظهر عزاداران حسینی در صفوفی به هم فشرده نماز ظهر عاشورا را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نماز ظهر عاشورا سوگواران حسینی در بوشهر با اتحاد  انسجام به یاد آخرین نماز مولای شان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این فریضه الهی را به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری باشکوه به جای آوردند تا بار دیگر ولایت‌مداری خویش را نشان دهند.

پس از اقامه نماز ظهر و عصر آیین مقتل‌خوانی برای بازگویی واقعه عاشورا اجراء شد.

ذکر مصیبت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، تعزیه و سخنرانی از دیگر برنامه‌های عاشورای حسینی در مصلی جمعه بوشهر بود.

شور حسینی در عاشورا استان بوشهر را فرا گرفت تعزیه‌خوانی عاشورای حسینی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شد + تصاویر امام جمعه بوشهر: عاشورا کانون تحول، دگرگونی و رسیدن به سعادت جاودان است + تصاویر

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم، نماز ظهر عاشورای حسینی در شهرستان‎های دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه و جم و سایر شهرها و روستاهای استان بوشهر به امامت ائمه جمعه و جماعات با شکوه خاصی اقامه شد.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس