Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی با سابقه سال های حضور در فوتبال اروپا و تیم ملی و همچنین باشگاه پرسپولیس، یکی از گزینه‌هایی بود که گفته می‌شد در کادرفنی استقلال در کنار استراماچونی حاضر خواهد شد. او در خصوص آخرین وضعیت استقلال و شرایط این تیم با سرمربی ایتالیایی‌اش به صحبت پرداخته است.

اخبار ورزشی- * شما سال‌ها در لیگ ایتالیا بازی کردید و شناخت بالایی از فوتبال این کشور دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با استراماچونی، مربی ایتالیایی‌اش بازی اول را به ماشین‌سازی باخت و بازی دوم را هم با فولاد مساوی کرد. با این شروع می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم؟

قضاوت درباره استقلال و استراماچونی خیلی زود است. یک مربی از یک کشور دیگر آمده که هیچ شناختی از فوتبال ما و استقلال ندارد. کل ساختار تیم عوض شده و حالا می‌خواهد یک تفکر دیگر را در تیم جا بیندازد، باید به آن زمان داد. در همه جای دنیا به یک مربی وقت کافی می‌دهند تا تفکرات خود را بتواند به بازیکنان دیکته کند. نباید استراماچونی را تحت فشار قرار دهیم. حداقل تا نیم فصل باید صبر کرد و بعد در مورد نتایج استقلال صحبت کرد.

* بحث دیگری که اخیراً بیش از گذشته از سوی کارشناسان فوتبال مطرح است، حضور یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی است. قبل از حضور استراماچونی در ایران صحبت‌ از مشاوره شما به این مربی بود و حتی حضورتان روی نیمکت استقلال.

 همینطور است. قبل از حضور آندره‌آ استراماچونی در ایران با من از باشگاه استقلال تماس گرفتند و حتی بعد از حضور استراماچونی در ایران ارتباط خوبی با ایشان داشتم و فقط تجربیاتم را در اختیار این مربی بزرگ ایتالیایی قرار دادم اما دیگر نه ارتباطی وجود دارد و نه پیشنهادی از طرف باشگاه استقلال دارم و صحبت در مورد آن را باید تمام کرد. برای استراماچونی و باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم این تیم که در این چند وقت اخیر به من لطف داشتند آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

* باشگاه پرسپولیس به مانند استقلال تغییرات زیادی در کادر فنی خود داشت. با رفتن برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. پرسپولیس را در دو دیدار گذشته چطور دیدید؟

خیلی خوب بود که برای حفظ برانکو بیشتر تلاش می‌شد. برانکو جزو مربیان موفق خارجی فوتبال ایران است اما شرایط به گونه‌ای رغم خورد که با باشگاه پرسپولیس قطع همکاری کرد. وضعیت استقلال با پرسپولیس متفاوت است به این دلیل که پرسپولیس ساختار تیمی فصل قبل خود را حفط کرده است و این می‌تواند یک فاکتور تأثیرگذار در ادامه لیگ باشد. کالدرون مربی باتجربه‌ای است. صددرصد می‌تواند تیم را به موفقیت برساند و باید به این تیم و کادرفنی زمان داد تا خودشان را در ادامه لیگ پیدا کنند و حتم دارم که پتانسیل خوب شدن را دارند.

 

* بازی دربی در هفته چهارم برگزار خواهد شد. فکر نمی‌کنید برگزار شدن این بازی در هفته‌های آغازین لیگ کمی از جذابیت این دیدار کم کند؟ بازی دربی جدا از بحث جدول و چه تیمی ضعیف و چه تیمی قوی است، برگزار می‌شود. حساسیت این بازی ربطی به امتیازات دو تیم و حتی جدول ندارد و البته فاصله امتیازات هم به جذابیت این دیدار اضافه خواهد کرد و امیدوارم بازی خوبی به دور از تنش و درگیری باشد و هواداران از آن لذت ببرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استقلال ایتالیا بازی پرسپولیس فوتبال اروپا رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت

آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی به قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی که با برتری دو بر یک شاگردان اوسمار همراه شد، اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه این دیدار به اخراج سروش رفیعی باز می‌گردد که این اخراج صحیح بود.

وی ادامه داد: در صحنه اول این بازیکن پرسپولیس با بی‌پروایی و به دلیل بی احتیاطی استوک خود را روی پای حریف گذاشت که کارت زرد درست بود، حتی اگر پا را کمی بالاتر می‌گذاشت داور می‌توانست او را به صورت مستقیم از زمین بازی اخراج کند. در صحنه دوم نیز رفیعی به خاطر جلوگیری از حمله موثر حریف مستحق کارت زرد بود و در مجموع اخراج او صحیح بود.

کارشناس داوری کشورمان در مورد صحنه‌ای که پرسپولیس به گل دوم و برتری خود دست یافت، گفت: در این صحنه بازیکنان نساجی اعتقاد داشتند قبل از این گل خطایی صورت گرفته که اینطور نبود و برخوردی که صورت گرفت در اثر یک جدال هوایی و طبیعی در جریان بازی بود.

سلیمانی در خصوص صحنه‌ای که توپ به دست مدافع نساجی خورد، تاکید کرد: عبدالکریم حسن در محوطه جریمه نساجی با سر توپ را زد که به دست مدافع نساجی برخورد کرد، اما به دلیل آنکه دست در امتداد بدن بود خطایی صورت نگرفته و بهترین تصمیم ادامه بازی بود که داور هم همین تصمیم را گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!