Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی شب عاشورای خود گفت: اگر هزار بار کشته شویم دست از یاری امام خامنه‌ای برنخواهیم داشت. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، دوشنبه‌شب در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: «ما در حال جنگ در نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسرائیل می‌خواهند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا تلاش می‌کند آن را محاصره کند.»

سید حسن نصرالله خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «‌امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم‌ها، نه فقر و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع) ما تو را تنها نمی‌گذاریم.»

 

 

مصاحبه| علت هشدار نصرالله درباره خطر ترورهای صهیونیست‌ها برای اوضاع داخلی لبنانگزارش| هشدار سید حسن نصرالله و ترورهایی که ثبات و امنیت داخلی لبنان را نشانه رفتسید حسن نصرالله: ندای امام حسین (ع) از گلوی همه مظلومان جهان خارج می‌شود

انتهای پیام/

R36447/P/S8,90,95/CT16 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای سید حسن نصرالله

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای سید حسن نصرالله امام خامنه ای سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت های غزه می شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

کد خبر 6087951

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد