Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه هر جا عاشورا و فریاد آن سر داده شود، زنده است، اضافه کرد: امروز دشمنانمان از عاشورا می‌ترسند و با تمامی توان به دنبال مقابله با موج اصیل عاشورایی هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: امروز روز عاشوراست، روز عاشورا روز شهادت، شهید و حماسه و ایثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز عاشورا روز تمامی فضائل و ارزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: روز عاشورا دو صفحه دارد؛ یک صفحه ایثار، نورانی و حماسه و صفحه دیگر جنایت، تاریک و ظلم نهفته است.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه تمامی آحاد ملت بر دو صفحه عاشورا مسئولیت دارند، خاطرنشان کرد: مسئولیت در خصوص صفحه ظلم و ستم، گریه، روضه و عزاداری است اما در خصوص صفحه نورانی، وظیفه ما سنگین‌تر بوده زیرا انسان‌ساز است و انسان‌ها هدایت می‌شوند.

وی ادامه داد: هرچه به دستاوردها و ارزش‌های عاشورا بیش‌ازپیش نزدیک‌تر شویم، جامعه ما حسینی و عاشورایی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه عاشورا یک حادثه نبود بلکه عاشورا یک فرهنگ است، اظهار کرد: عاشورا چون فرهنگ بوده نتوانسته‌اند در طول تاریخ آن را از بین ببرند وگرنه مانند بسیاری از وقایع به فراموشی سپرده‌شده بود.

وی با اشاره به اینکه قیام اباعبدالله الحسین(ع) یک حمیت و مجاهدت ماندگار بود، اضافه کرد: عاشورا مجموعه‌ای فضائل اخلاقی بود که در طول تاریخ ماندگار شد و در حقیقت عاشورا تجسم عملی و عینی قرآن کریم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: قیام عاشورا روزبه‌روز باید باشکوه‌تر و باعظمت‌تر برگزار شود زیرا از عاشورا باید انسان و جامعه ساخت.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ما باید در مکتب عاشورا تربیت شوند، خاطرنشان کرد: جامعه باید عاشورایی شود تا کسی جرات نکند به کشورمان نگاه چپی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده ادامه داد: ارزش‌های عاشورایی جامعه را زنده نگاه می‌دارد و به حرکت درمی‌آورد.

وی با بیان اینکه هر جا عاشورا و فریاد آن سر داده شود، زنده است، اضافه کرد: امروز دشمنانمان از عاشورا می‌ترسند و با تمامی توان به دنبال مقابله با موج اصیل عاشورایی هستند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمان دادند که برخی رفتارهای نادرست را از عزاداری‌ها حذف کنیم، اظهار کرد: متأسفانه دشمنان با جلوه دادن نامناسب این رفتارها به دنبال  ضربه زدن به فرهنگ عاشورا هستند.

وی با بیان اینکه باید همگان گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم عاشورا فرهنگ حماسه و ایثار است و جلوه‌های نورانی آن را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم 98 عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و در این جلسه تأکید شد که  کارها بدون حتی یک روز توقف تا اتمام پروژه پیش برود.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگار آنا در صورت توقف احتمالی پروژه گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند