Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@21:18:16 GMT

حضور دوباره هومن سیدی در سینما

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۲۳۷

فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی به تازگی پروانه نمایش خود دریافت کرد، این فیلم قرار است پاییز امسال در سینما‌های کشور روی پرده برود.

پرویز شهبازی که همه بیشتر او را به خاطر فیلم‌های ماندگاری همچون نفس عمیق و دربند می شناسیم امسال بار دیگر برای حضور در چرخه اکران راهی سینماها خواهد شد.

رامبد جوان که این روزها در آستانه تولید یک تئاتر و یک فیلم سینمایی قرار داشته در این فیلم تهیه کنندگی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار جوان، محمد شایسته نیز به عنوان تهیه کننده این پروژه حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی طلا از اواسط مرداد سال گذشته فیلمبرداری خود را با حضور "هومن سیدی" آغاز کرد. بعد از اضافه شدن سیدی به پروژه طلا "نگار جواهریان" دومین بازیگری بود که در این فیلم به عنوان بازیگر انتخاب شد.

شهبازی از جمله کارگردانان صاحب سبک سینماست که با فیلم هایی همچون "نفس عمیق"، "دربند" و "مالاریا" در ذهن مخاطب مانده است. البته بعد از سالها همچنان مخاطبان نفس عمیق را بهترین فیلم در کارنامه شهبازی می دانند.

وی فارغ التحصیل کارگردانی از دانشکده صدا و سیما است. پرویز شهبازی فیلمسازی را با ساخت فیلم های کوتاه و مستند از جمله "سیاه بهار" و "سایه ها" آغاز کرد.

فیلم جدید شهبازی از لحاظ چیدمان بازیگر نسبت به دو فیلم قبلی این کارگردان تعداد بازیگران بیشتری را در خود می بیند. انگار این بار شهبازی می خواهد به نوعی فیلم را هم برای جشنواره و هم به امید فروش در گیشه راهی سینماها کند.

علاوه بر جواهریان و سیدی بازیگرانی همچون مهرداد صدیقیان، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین و احترام برومند در جدیدترین فیلم شهبازی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سیدی پیش از این پنج بار توانسته سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید. وی در مقام بازیگر یکبار برای بازی در فیلم "من دیگو مارادونا نیستم" این جایزه را به خانه برده است. مابقی افتخارات سیدی بیشنر در مقام کارگردانی سینما رقم خورده است.

 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F7G برچسب ها: سینما ، هومن سیدی ، هنر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سینما هومن سیدی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای بیلبورد چهره خونین مهران مدیری چیست؟ (+عکس) اعلام نامزدهای تلویزیونی جشن حافظ کنسرت مشترک «امین بانی» و «محمدرضا علیمردانی»

دیگر خبرها

  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟