Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:45:09 GMT

پلمب ۷ باب سفره خانه متخلف در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۳۲۱

پلمب ۷ باب سفره خانه متخلف در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با حکم دستگاه قضائی نسبت به پلمب این سفره خانه‌ها اقدام کردند.

او افزود: این سفره خانه‌ها تخلف آن‌ها محرض و به محلی برای جمع شدن ارازل و اوباش تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ براری با اشاره به تداوم طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، اظهار کرد: از آنجا که این طرح‌ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است لذا برخورد با متخلفین و برهم زنندگان نظم عمومی در راستای رسالت ناجا، به صورت جدی توسط پلیس دنبال می‌شود.

 



کشف ۳۴ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی

 

 

 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۳۴ فقره سرقت در حوزه خودرو، طی ۴۸ ساعت اخیر و با تلاش کاراگاهان خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: از محموع سرقت‌های کشف شده ۲ فقره مربوط به خودرو و ۳۲ فقره نیز مربوط به قطعات و محتویات داخل آن بوده است.

او افزود: در همین راستا ۱۸ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امیری در پایان از شهروندان خواست تا از پارک خودروی خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری و نسبت به نصب تجهیزات ایمنی نیز اقدام کنند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز