Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@20:05:03 GMT

پیام اینستاگرامی سعید آذری برای دختر آبی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۴۲۲

پیام اینستاگرامی سعید آذری برای دختر آبی

به گزارش وانانیوز، 

 جان باختن سحر هوادار تیم استقلال که بر اثر خودسوزی رخ داد، واکنش های بسیاری را در بر داشته است. سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و کنونی فولاد نیز در اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت:

 

«تسلیت خدمت خانواده محترم هوادار در گذشته فوتبال.


فوتبال از دوقطبی بودن خیلی وقت است خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و دیگر دو قطبی بودن جرم محسوب نمی شود ولی دو قطبی بودن را من به نوبه خود  نمی فهمم برای یک دختر عاشق فوتبال.


نمیدانم چرا خود سوزی کردی، ولی سوالی ذهنم را در گیر کرده است آیا فوتبالی که مدیرانش ما هستیم، و بازیگرانش و دست اندر کارانش مشخصند، آنهایی که حتی لحظه ای پای نزدیکترین رفقایشان  به خاطر موقعیت و پول نمی ایستند، آنهایی که برای بازی کردن  و بودن در میان یازده نفر اصلی همه اصول و مرام را زیر پا میگذارند، آنهایی که برای گرفتن پست و مقام تن به هر ذلتی میدهند، ارزشش را داشتند که تو بهترین سرمایه زندگیت را به آتش بکشی؟


خدا کند داشته باشد، دختر آبی آسمانی که حالا دیگر نیستی ما بی مرامها حتی ککمان هم نمی گزد در این وانفسای بی مرامی و بی معرفتی از خود سوزی تو.


علاقمندی به فوتبال جنسیت نمی شناسد، عشق است، عشق،عشقی کور کننده به اکثریتی که فقط باید آنها را در صفحه چند اینچی تلویزیون دوست داشت.  نزدیکشان که میشوی تازه متوجه میشوی چه بیهوده برایشان اشک ریختی و چه بیهوده عشق ورزیدی.


روحت قرین رحمت دختر آبی.


به امید روزی که بفهمیم حضور دختران آبی، قرمز، زرد، سبز، و همه رنگهای زیبای عرصه فوتبال در استادیومهای ما از حضورشان در این اجتماع خطرناک امن تر است.


بدرود، برای نوشتن بیشتر اشکم بند نمیاید هر چه فکر میکنم میبینم ما بی ارزش تر از آنی بودیم که تو خود را به خاطر ما بسوزانی، بی ارزشتر.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس

تمرین روز جمعه استقلال با حضور پرتعداد هواداران این تیم حال و هوای ویژه‌ای پیدا کرد.

آبی پوشان با حضور شمار هواداران روحیه خاصی در فاصله باقیمانده تا ۵ بازی پایانی لیگ برتر پیدا کردند و حالا با شرایط بهتری کار خود را برای قهرمانی در لیگ برتر ادامه می‌دهند.

جواد نکونام سرمربی استقلال ساعتی بعد از حمایت ویژه هواداران با حضور در کمپ حجازی پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و به تقدیر و تشکر از هواداران خودی پرداخت.

نکونام با انتشار تصاویری از هواداران استقلال در کمپ حجازی و خودش نوشت: “چه روز زیبایی، شما زیبایی فوتبال هستید. چقدر لذت بردیم، با شما یک روز خیلی خاص دیگر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی رقم خورد. از تک تک هواداران تشکر می‌کنم، سنگ تمام گذاشتید، از پیشکسوتان عزیز هم تشکر می‌کنم که با حضورشان از استقلال حمایت کردند. به امید تکرار این روز‌های زیبا…”


جواد نکونام در شرایطی که استقلال تغییرات مدیریتی متعددی را تجربه کرده امیدوار است تیمش با شرایط بهتری رقابت‌های لیگ را ادامه بدهد و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: ورزش سه

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)