Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:16:47 GMT

ستاره ملی پوش اسپانیا زیر ذره بین بارسا

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۵۴۲

ستاره ملی پوش اسپانیا زیر ذره بین بارسا

فابیان روئیز ستاره اسپانیایی ناپولی یک بار دیگر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، اینکه دوم سپتامبر(یازده شهریور) فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسید به معنای پایان کار باشگاه های بزرگ در امر نقل و انتقالان نیست. همانطور که رئال قصد دارد همین زمستان کار جذب دانی فان دبیک برای فصل بعد را نهایی کند، بارسا نیز قصد دارد نماینده هایی را برای تماشای بازی های فابیان روئیز روانه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که سال گذشته با لوکا یوویچ انجام داد اما او در انتها سر از رئال در آورد!

 

 

 

 

روئیز اولین بار سال 2017 بود که مورد توجه بارسا قرار گرفت. بتیس فصل 17-2016 او را شش ماهه به الچه قرض داده بود در حالی که بارسا او را قرضی با بند خرید برای تیم دوم خود می خواست ولی بتیس فروش او با 6 میلیون یورو را طلب کرد. فابیان روئیس تابستان 2017 به تیم اول بتیس اضافه شد و در برنابئو و پیروزی دقایق پایانی 0-1 بر رئال آنقدر خوش درخشید که توانست جای خود در ترکیب ثابت سبزها را مستحکم کند. یک سال بعد بارسا بار دیگر برای جذب او تلاش کرد اما دیگر دیر شده بود و ناپولی زودتر توانست فابیان را به خدمت بگیرد. جذب او تنها با 15 میلیون یورو ممکن بود.

او فصل گذشته در 42 بازی هفت گل برای ناپولی زد و چند ماه قبل قهرمانی یورو را با تیم زیر 21 ساله های اسپانیا جشن گرفت. فابیان در تیم ملی اسپانیا نیز جایگاه خوبی خواهد داشت و دیگر کسی به توانایی های او تردیدی ندارد.

سران بارسا حالا تصمیم گرفته اند که در طول فصل جاری بازی های فابیان را به دقت زیر نظر داشته باشند و تابستان بعد برای جذب او اقدام کنند. تابستان 2020 اغلب هافبک های برجسته بارسا از 31 سالگی هم گذر خواهند کرد و نیاز به یک جوانگرایی در خط میانی حس می شود. انتقالی که البته حالا 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت در حالی که تا یک سال پیش بارسا با صرف هزینه ای بسیار کمتر می توانست این استعداد خالص را جذب کند.

 

 

تیم ملی اسپانیا بارسلونا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا بارسلونا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فصل گذشته تحت هدایت لوچا اسپالتی توانست پس از بیشتر از سه دهه عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا را به دست آورد اما قطع همکاری با این مربی به ضرر آنها تمام شد و شرایط سختی را در این فصل برایشان رقم زد.

مدیران این باشگاه مصمم هستند که شرایط را در فصل آینده بهتر کنند و به دنبال انتخاب مربی‌ای هستند که بتواند آنها را از این بحران خارج کند. از آنتونیو کونته به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد که توافق نهایی برای حضور او روی نیمکت این تیم به دست نیامده است.

حالا گاتزتا دلو اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده‌اند که پیولی به عنوان گزینه اصلی نشستن روی نیمکت این تیم مطرح شده است. او یک سال دیگر با باشگاه میلان قرارداد دارد اما مدیران میلان قصد دارند در پایان فصل با این مربی قطع همکاری کنند.

ناپولی امیدوار است که بتواند از این فرصت استفاده کند و قراردادی سه ساله را با پیولی به امضا برساند و هدف اصلی آنها بازگشت به جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و پس از آن به قهرمانی هم فکر خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد