Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@10:24:48 GMT

اهدا ۵۲۰ واحد خون در خمینی شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۸۰۹

اهدا ۵۲۰ واحد خون در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،لطفعلی جعفری مدیر روابط عمومی انتقال خون استان اصفهان افزود: دوشنبه ۱۸ شهریور امسال مصادف با تاسوعای حسینی، ۷۵۰ واحد خون، پلاکت و پلاسما توسط مردم عزادار حسینی در استان اصفهان اهدا شد که بیشترین آن با حدود ۵۲۰ واحد مربوط به شهرستان خمینی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به فعالیت ۶ پایگاه در روز‌های تاسوعا و عاشورا برای پذیرش افرادی که نذر خون دارند، اظهار داشت: تا ظهر امروز عاشورا نیز بیشترین استقبال از نذر خون در خمینی شهر با بیش از ۵۰۰ واحد خون بود که آمار کامل آن فردا اعلام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه میزان نذر و اهدای خون در روز تاسوعا در استان اصفهان نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اهدای خون در ایام تاسوعا و عاشورا در میدان خواجو اصفهان، خمینی شهر، کاشان، خوانسار، نجف آباد، شهرضا و گلپایگان فعال است.

او با اشاره به اینکه طرح نذر خون از اول محرم در استان اصفهان آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تصریح کرد: بر اساس نظر مراجع تقلید، موکول شدن ادای نذر خون به روز‌های پس از تاسوعا و عاشورا اشکال شرعی ندارد.

جعفری اضافه کرد: افرادی که به دلیل ازدحام مراجعه کنندگان موفق به اهدای خون در ایام تاسوعا و عاشورا نشدند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این اداره اقدام به گرفتن نوبت کنند.

انتهای پیام/م

  نذر خون در استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۸ سری جهیزیه در شهرستان هریس

به گزارش خبرنگار مهر، مقصود کشاورز صبح پنج شنبه در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در شهرستان هریس گفت: به همت کمیته امداد، ۸ سری جهیزیه، جمعاً به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

کشاورز افزود: این اقلام شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی است که به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این کمیته اهدا شد.

کد خبر 6101063

دیگر خبرها

  • اهدای ۸ سری جهیزیه در شهرستان هریس
  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • جریان آزادی‌خواهی غزه در اربعین پیش رو تجلی ممتازی خواهد یافت
  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است