Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از بازی ایران مقابل هنگ کنگ عنوان کرد: ما سه امتیاز را کسب کردیم. دو گل زدیم و این خوب است. در این بازی، با یک دیوار روبرو بودیم که از گل زدن ما جلوگیری می‌کرد. ما ۱۰ موقعیت گل داشتیم که ۲ گل زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ما در آغاز روند آماده سازی خود هستیم و هر روز بهتر از قبل می‌شویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا جو ورزشگاه به صورت کلی مشکلی برای تیم ایران بود یا نه گفت: نه ما با هیچ مشکلی در ورزشگاه روبرو نبودیم. ما آمده بودیم فوتبال بازی کنیم. پس درباره موضوعات خارج از فوتبال حرفی نداریم.

 بیشتر بخوانید: هنگ کنگ صفر - ایران ۲/ شاگردان ویلموتس گام اول را محکم برداشتند

ویلموتس در پاسخ به این پرسش که تیمش جزو بهترین‌های آسیا است و اینکه چه برنامه‌های دیگری در ذهنش دارد عنوان کرد: کار مربوط به ما این است که سیستم تیم ملی را بهبود ببخشیم. برخی از کارها برعهده باشگاه هاست و در واقع اموری است که باشگاه‌ها پیش می‌برند. در بحث تیم ملی، موضوع مهم سیستم است که بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم. سعی می‌کنیم همچنان کارآمدی موثری هم در دفاع داشته باشیم.

 بیشتر بخوانید: ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ اعلام شد

انتهای پیام/

اظهارات ویلموتس پس از برتری برابر هنگ کنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم