Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی هنگ کنگ در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان از لحاظ تاکنیکی، قدرتی و تیمی سرتر از حریفش بود و توپ و میدان در اختیار ما بود و هنگ کنگی‌ها نتوانستند ما را اذیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی کشورمان بود و ویلموتس به خوبی در این بازی‌ها می‌تواند بازیکنان را ارزیابی کرده و شناخت خوبی از آن‌ها پیدا کند.  

او ادامه داد: تیم هنگ کنگ بسته بازی می‌کرد و زدن ۲ گل به این تیم نوید روز‌های خوبی برای فوتبال هجومی می‌دهد. کنترل بازی و مالکیت توپ در اختیار تیم ملی بود و ملی پوشان فرصت‌های خوبی هم بدست آوردند که اگر کمی دقت می‌کردند گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر می‌رساندند. امتیازات کامل این بازی برای ما مهم بود و کسب پیروزی در شروع مرحله مقدماتی جام جهانی باعث شد که روحیه بازیکنان افزایش یابد.

  بیشتر بخوانید: هنگ کنگ صفر - ایران ۲/ شاگردان ویلموتس گام اول را محکم برداشتند

کار تیم ملی برابر تیم های ملی بحرین و عراق سخت است 

درخشان درباره عملکرد ویلموتس در این بازی اظهار کرد: ویلموتس زمان نیاز دارد تا ایده هایش را در تیم ملی پیاده کند. مسائلی همانند توانایی تغییر تاکنیک در مواقع ضروری، بازی دسته جمعی و سبک بازی تیم ملی در آینده مشخص می‌شود. تیم ملی با بازی آسان شروع کرده است و به تدریج بهتر از این  هم می‌شود. بازی با هنگ کنگ آن قدر قوی نبود که بتوانیم عملکرد ویلموتس ارزیابی کنیم، اما بازی با تیم‌های ملی بحرین و عراق مهم است که کار تیم ملی برابر این تیم‌ها سخت می‌شود. تیم ملی باید ۲ بازی تدارکاتی خوب قبل از دیدار‌های حساس خود برگزار کند تا وضعیتش بهتر شود.  

کارشناس فوتبال درباره ارائه فوتبال تهاجمی از سوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بله فوتبال تهاجمی در بازی تیم ملی دیده می‌شود، اما فقط نباید تیم ملی حمله کند و به کار‌های دفاعی هم باید توجه داشته باشد تا برابر حریفانش غافلگیر نشود.  

درخشان درباره اینکه کدامیک از بازیکنان تیم ملی در این بازی خوب بودند، گفت: به نظرم همه بازیکنان تلاش خود را کردند و توانایی خود را نشان دادند و مکمل‌های خوبی در ترکیب تیم ملی هستند.

تیم ملی برابر تیم های ضعیف باید روان تر بازی کند  

او درباره اینکه موقعیت‌های زیادی را بازیکنان تیم ملی از دست دادند و این موضوع نگران کننده نیست، بیان کرد: به نظرم اگر بازیکنان نتوانند موقعیت گلزنی خلق کنند این موضوع نگران کننده است، اما اینکه فرصت‌های زیادی بدست آوردند این موضوع خوبی است.  

 بیشتر بخوانید: ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ اعلام شد

کارشناس فوتبال درباره بازی‌های بعدی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بازی‌های بعدی با تیم‌های ملی بحرین و عراق یک مقدار سخت است، اما دیدار با تیم ملی کامبوج راحت و آسان است. تیم ملی فوتبال برابر تیم‌های ضعیف باید بازی روان تری ارائه بدهد و کارگروهی اش را بهتر کند.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم