Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@16:27:16 GMT

نکته عجیب در دستمزدهای سال ۲۰۱۹ در جهان فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۹۲۷۲

نکته عجیب در دستمزدهای سال ۲۰۱۹ در جهان فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار سه فوق‌ستاره‌ای هستند که دستمزدشان با دیگر فوتبالیست‌ها اختلاف فاحشی دارد.

نشریه «فوربس» آماری از دستمزد فوتبالیست‌ها در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده که نشان از حضور لیونل مسی کاپیتان با ۱۲۷ میلیون یورو در صدر دارد. کریس رونالدو ستاره باتجربه یوونتوس با ۱۰۹ میلیون یورو در رده دوم است و نیمار مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن با ۱۰۵ میلیون یورو در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب اختلاف زیاد حقوق نفر سوم با نفر چهارم است. پل پوگبا هافبک منچستریونایتد با ۳۳ میلیون یورو سوم است، یعنی او از یک‌سومِ نیمار هم کمتر دریافتی داشته. آندرس اینیستا هافبک کهنه‌کار سابق بارسلونا هم در باشگاه ویسل‌کوبه ۳۲,۵ میلیون یورو حقوق گرفته است.

255 43

کد خبر 1298334

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی عاشورا تیم ملی فوتبال ایران محرم عزاداری امام حسین ع فدراسیون فوتبال آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سینمای ایران کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از داوید آلابا، یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی اتریش برای مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آلمان در دسترس نخواهد بود.

زاور شلاگر از لایپزیش در بازی مقابل هوفنهایم بدون هیچ برخوردی به شدت آسیب دید و معاینه پزشکان نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده و یورو را از دست می‌دهد.

به گزارش باشگاه لایپزیش، شلاگر روز امروز در هوکرووم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

شلاگر به عنوان یک هافبک وسط تاثیر زیادی در خط میانی اتریش داشت و مطمئنا عدم حضور او در مسابقات یورو به ضرر این تیم می‌شود.

این اولین بار نیست که این بازیکن چنین مصدومیتی داشته و برای دومین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، علاوه بر نیکلاس سیوالد، از مارسل سابیتزر، کنراد لایمر و فلوریان گریلیش نیز می‌تواند در پست او استفاده کند.

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس