Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@08:14:06 GMT

دارالمومنین همدان غرق در حزن و اندوه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۹۳۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عاشورای حسینی همزمان با دهم محرم با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در همدان برگزار شد.

این مراسم پرشور و معنوی با حضور مردم شهیدپرور و ولایت مدار همدان در جای جای استان همدان با حضور دسته‌ها و هیئات مذهبی برگزار شد.

دارالمومنین همدان امروز شاهد خیل عظیم سوگواران و عزادارانی بود که در غم و ماتم شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سینه‌زنی و زنجیرزنی پرداختند و اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نماز ظهر روز عاشورا با حضور مردم مؤمن همدان در صفوف متعدد و منسجم به امامت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: محرم عاشورا دارالمومنین شعبانی ولایتمدار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)