Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:52:57 GMT

شکار ۳ مزدور عربستان در عملیات یمنی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۹۵۳۶

شکار ۳ مزدور عربستان در عملیات یمنی‌ها

تک تیراندازان یمنی در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان موفق شدند سه مزدور این رژیم را به هلاکت برسانند. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز سه‌شنبه موفق شدند پیشروی مزدوران در اطراف "ابواب الحدید" در منطقه عسیر را دفع کرده و خساراتی به آنها وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی گفت که تک تیراندازان یمنی 3 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه مجازه الشرقیه به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی حملات گسترده مزدوران به سمت گذرگاه الطوال در جیزان را دفع کرده و دهها تن از آنها را کشته و زخمی کردند.

یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با اجرای عملیات کمینی شماری از مزدوران را در منطقه "الضاحکی" در نزدیکی "ذی ناعم" در استان البیضاء به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

یگان مهندسی یمن همچنین یک بمب را در مسیر حرکت مزدوران در منطقه "البرح" در بخش "مقبنه" در تعز منفجر کرد که بر اثر این انفجار شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند. 

درخواست قبایل یمنی از سازمان ملل برای اقدام علیه اماراتیمن| شلیک 2 موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران عربستان

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فریمان از کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد ستوده اظهار کرد: محیط‌بانان شهرستان فریمان، حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان را پیدا کردند.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی محیط‌بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست فریمان گفت: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط‌زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، منطقه شکار ممنوع کلیلاق به وسعت ۴۱ هزار و ۷۳ هکتار در حوزه سه شهرستان فریمان، زاوه و تربت‌جام قرار دارد.

حضور گونه‌های ارزشمندی همچون قوچ و میش، کل و بز، پلنگ و نیز تراکم پوشش گیاهی از درختان کهنسال اورس، گواهی بر پتانسیل‌های غنی در منطقه است که محلی برای زیست، ذخایر ارزشمند ژنتیکی و تنوع مطلوب زیستی به شمار می‌رود، این منطقه در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرستان فریمان در استان خراسان‌رضوی واقع شده است.

کد خبر 750035

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • اینترنشنال، رسانه بی طرف یا رسانه مزدور؟ + فیلم
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد