Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:06:46 GMT

مراسم عزاداری شام غریبان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۹۶۳۸

مراسم عزاداری شام غریبان برگزار شد

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان در شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی هدف اصلی از قیام امام حسین علیه‌السلام را هدایت مردم به سوی خداوند دانست و با اشاره به یکی از خطبه‌های آن حضرت در روز عاشورا خطاب به لشکر دشمن، گفت: سه محور اساسی سخنان حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در این خطبه، تأکید بر اهمیت موعظه، داشتن انصاف و لزوم داشتن وجدان در زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم، آقایان سماواتی و کریمی به ذکر مصیبت شهدای کربلا، قرائت دعا و مرثیه‌سرایی پرداختند.

به گزارش ایمنا در این مراسم مقتدی صدر، از رهبران با نفوذ سیعیان عراق؛ سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 389014

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقتدی صدر سردار قاسم سليمانی سردار سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عاشورا شام غریبان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد