Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی جالوروسی به تحلیل نقل و انتقالات تیمش پرداخت.

طرفداری- آاس رم اولین پنجره نقل و انتقالات خود را زیر نظر جانلوکا پتراکی سپری کرد. به غیر از فروش استفان الشعراوی و کوستاس مانولاس که با توجه به محدودیت های فیرپلی مالی، رم مجبور بود مجوز خروج آنها را صادر کند، جانلوکا پتراکی در مقابل فروش سایر ستاره های جالوروسی همچون ادین ژکو، جنگیز اوندر و نیکولو زانیولو مقاومت کرد و قرارداد این بازیکنان تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia؛ جانلوکا پتراکی در مراسم معارفه هنریک مخیتاریان گفت:

میخیتاریان رم را ترجیح داد چون فکر کرد که این باشگاه از نظر ورزشی برای او بهترین انتخاب است. باعث افتخار ماست که با یک بازیکن کلاس جهانی دیگر قرارداد امضا کردیم. مطمئن هستم که خلاقیت، تکنیک و تجربه او به کمک تیم خواهد آمد. به نظرم هواداران رم، عاشق میخیتاریان خواهند شد.

وقتی به اینجا آمدم، ادین ژکو شماره 9 رم بود و من می خواستم او را نگه دارم. کسی از این موضوع خبر نداشت اما همیشه خواهان حفظ او بودم. شرایط عوض شده بود. شاهد رم متفاوتی بودیم و من می خواستم او نیز این موضوع را درک کند. با مسئولان باشگاه اینتر در ماه می دیداری داشتم و روی ژکو قیمت گذاشتم. هرگز به توافق در مورد قیمت، نزدیک نشدیم. همیشه در ذهنم بود که ژکو باید توجیه شود در اینتر هرگز به اندازه دوران حضورش در رم، نمی تواند بازیکن مهمی قلمداد شود. گزینه اول ما همیشه ادین بود و خوشحالم که خودش هم این موضوع را فهمید.

پاتریک شیک؟ همه چیز به فوتبال برنمی گردد. او انتظارات و امید زیادی با خود به رم آورد. وی تقریبا بازیکن یوونتوس شده بود. شیک به محیط جدیدی نیاز داشت و امیدواریم بتواند در آلمان توانایی های خود را نشان بدهد. رم دیگر محیط مناسبی برای او محسوب نمی شد؛ به تجربه متفاوتی نیاز داشت. امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشد چون وی هنوز تحت مالکیت ماست.

افتخار می کنم که به قولی هایی که در اولین روز به خودمان دادیم، عمل کردیم. پیام مهمی برای همه فرستادیم. گفته بودم که رم دیگر تغذیه کننده دیگران نخواهد بود. این موضوع را همه فهمیدند. همه متوجه شدند که رم تحت تاثیر و فشار بقیه قرار نمی گیرد. با تمام وجود تلاشم را انجام دادم تا ترکیب مهمی برای فونسکا آماده کنم. تمدید قرارداد زانیولو و اوندر نیز ثابت کرد که تمرکز ما روی بازیکنان جوان است. قرارداد زانیولو و اوندر درحالی تمدید شد که همه می گفتند رم می خواهد آنها را بفروشد. مربی باید به فلسفه خود پایبند بماند. با سختکوشی سرانجام به نتایج دلخواه می رسیم.

تایید می کنم که برای خرید بازیکنی برزیلی، درحال گفتگو بودیم. (تایسون) درخواست باشگاه او بسیار بالا بود و ما مطابق با شرایط خود، بازیکن می خریم. سپس با رایولا صحبت کردم و گفتم که میخیتاریان را به طور قرضی می خواهم. او گفت، عملی شدن این موضوع سخت است اما تلاش می کند. به او گفتم که سبک بازی میخیتاریان بیشتر مناسب تیم های ایتالیایی است تا انگلیسی. برای انتقال اسمالینگ و میخیتاریان باید کمی صبر می کردیم. زودتر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در انگلستان، یک مزیت برای سایر لیگ ها است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

حسن محمدی ادیب ۱۱ اردیبهشت در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.  

وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود. 

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن