Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:21:31 GMT

مادر چینی فرزندان دوقلویش را برای خرید موبایل فروخت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۴۸۰

مادر چینی فرزندان دوقلویش را برای خرید موبایل فروخت +عکس

انتخاب:یک مادر چینی برای آن که بتواند هزینه‌های کارت اعتباری خود را پرداخت کند و البته یک تلفن همراه نو بخرد نوزادان دوقلوی خود را با قیمت ۷، ۴۰۰ پوند به فروش می‌رساند.

 همیشه گفته می‌شود مادر دلسوزترین موجود روی زمین است که هرگز راضی نمی‌شود کودکانش از او جدا شوند، اما به نظر می‌رسد ماجرا برای یک مادر چینی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادر دوقلو‌های تازه متولد شده از چین برای پرداخت مبلغ کارت اعتباری و خرید یک تلفن جدید، آن‌ها را به قیمت ۷، ۴۰۰ پوند (۹، ۱۰۰ دلار) به فروش رساند. این پسر‌ها، که حتی دو هفته هم سن نداشتند، به دو خانواده مختلف فروخته شدند که بیش از ۷۰۰ کیلومتر (۴۳۰ مایل) دورتر از زادگاه مادر خود زندگی می‌کنند.

این زن و خریداران کودکان اکنون توسط پلیس دستگیر شده اند در حالی که نوزادان نجات یافته به پدربزرگ و مادربزرگشان داده شده اند تا از آن‌ها مراقبت کنند. پلیس می‌گوید این زن، در ماه سپتامبر فرزندانش را به دنیا آورد. اما به علت آن که از پس هزینه‌ها برنیامده تصمیم گرفته کودکان را فروخته و با پول فروششان برای زندگی شخصی خود نیز هزینه کند.

این زن که تنها ۲۰ سال دارد مدعی شده این کار را با رنج فراوان از روی تنگدستی انجام داده است چرا که به شدت مغروض بوده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد او بخشی از پول را صرف قمار و خرید تلفن همراه کرده است. افرادی که به دلیل قاچاق کودکان شناخته می‌شوند تا ۱۰ سال در چین زندانی می‌شوند، افرادی که کودکان قاچاق خریداری می‌کنند نیز می‌توانند با مجازات روبرو شوند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مادر چینی فرزندان دوقلو خرید موبایل عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • کودکان گمشده غزه در حسرت دیدار پدر و مادر
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول