Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی نوری با اشاره به اینکه شعارزدگی برخی دولتمردان سبب فاصله آنان از قلوب ملت است، گفت: ملت همیشه دست خادمان خود را می بوسند چرا که یک مسئول واقعی می داند بدون وجود همراهی ملت هیچ مسئولی عاقبت بخیر نمی شود.

«محمد جواد محمدی نوری» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به افتتاح برخی پروژه ها در هفته دولت گفت: دولتها با افتتاح برخی پروژه ها تلاش می کنند تا خودشان را از معایب و نقدها دور سازند، متاسفانه در تمام ادوار دولتها دیدیم خیلی از پروژه های عمرانی یا فرهنگی و اقتصادی بیش از آنکه برای رفع دغدغه مردم طراحی شوند در حقیقت برای مبارزه با نقادان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی خطاب به  فعالان سیاسی و احزاب کشور گفت: تا زمانی که در انتصابات به فکر گروه بازی و حزبی گرایی باشیم و شایسته سالاری را باور نکنیم هرگز به موفقیت دست نخواهیم یافت و این امر از جمله آفات وارده بر نظام سیاسی و اقتصادی کشور است.

 

وی از دولت به سبب بی توجهی به جوانان و فراموش کردن آنان گله کرد و یادآور شد: انتظار داشتیم با وجود وعده های رییس جمهوری و حضور جوانان در ستاد ایشان حداقل به قول و وعده خود در بکارگیری جوانان جامه عمل بپوشد. امروز جای امام خمینی (ره) خالی است و متاسفانه اشرافی گری برخی مسئولان و فرزندان آنان موجب شده حتی تذکرات به حق و دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب را نمی شنوند  و گاهی به صورت عمد توجهی نمی کنند. باید ترسید از روزی که اعتماد عمومی از بین برود و آنجاست که هر کاری دولت کند مردم دیگر همراهی نمی کنند.

 

محمدی نوری شعارزدگی برخی دولتمردان را سبب فاصله آنان از قلوب ملت برشمرد و گفت: در عبور از چهل سالگی انقلاب حیف است که فرزندان جوان و مردم همراه و همدل با آرمانهای امام اینقدر سرخورده شده و مدام به معیشت و لقمه نانی برای حفظ زندگی و کیان خانواده خود مشغول شوند و هر روز نگران آینده باشند البته از منظر انصاف باید حساب برخی دلسوزان و مدیران انقلابی و خادمان مردم در نهادها و دوایر دولتی را با نااهلان جدا کرد و ملت همیشه دست خادمان خود را میب وسند چرا که یک مسئول واقعی می داند بدون وجود همراهی ملت هیچ مسئولی عاقبت بخیر نمی شود.

 

وی با توصیه به دستگاه قضایی در برخورد با فساد از هر طبقه و هر منصبی تاکید کرد: اگر مردم ببینند هیچ مسئولی در برابر خطاهای خود مثل سایر شهروندان مصونیت ندارد و باید پاسخگو باشد باور کنید آنگاه ملت مثل همیشه پشتیبان نظام خواهند بود اما اگر در برخورد با مفسدان مصلحت اندیشی کنیم آه مظلوم همه دست اندرکاران را گرفتار خواهد کرد.

 

محمدی نوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای مسئولی که در راه عزت ایران از جانشان گذشتند، گفت: خیلی وقتها با مطالعه دوران اول انقلاب آرزو می کنم همه ما به همان روزهای پر از اخلاص و عمل برگردیم و به ملت فهیم ایران احترام بگذاریم.

 

محمدی نوری از دولت به دلیل آنکه مردم هیچ نقش جدی در اداره کشور ندارند گله کرده و اظهار امیدواری کرد همه مسئولان به خود بیایند  و بدانند تمام رفتار و اعمال آنان زیر ذره بین و داوری ملت قرار دارد/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: تاسوعای حسینی عاشورا عزاداری محرم عاشورای حسینی ماه محرم شیرخوارگان حسینی محرم مسجد عزاداری امام حسین ع نماز ظهر عاشورا دولتمردان احزاب دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

اسپورتینگ لیسبون در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در لیگ پرتغال را مسجل کرد

طرفداری | با توجه به شکست ۲-۰ بنفیکا برابر فامالیکائو، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ پرتغال در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، مسجل شد. این بیست و چهارمین قهرمانی سبز و سفید پوشان در سطح اول فوتبال پرتغال به حساب می‌آید. 

شاگردان روبن آموریم با ۹۲ گل زده، بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارند و تفاضل آن‌ها نیز از سایر تیم‌ها بهتر است (۶۳+).

جدول لیگ ۱۸ تیمی پرتغال جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ لیسبون

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!