Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@09:47:34 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۶۶۱

آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز چهارشنبه، بیستم شهریورماه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از خروجی جناح  و در مسیر جنوب به شمال نواب از پل هلال احمر با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران در دو مقطع از تونل توحید تا گیشا و از حکیم تا همت، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از پل امام علی (ع)، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از مسیل باختر، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از خروجی امام علی(ع)، مسیر غرب به شرق آزادراه از پل غربی و در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از پل صنایع هوایی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پایتخت پلیس راهور ترافیک جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند