Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبر فوت دختری که بعد از خودسوزی به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری منتقل شده بود منتشر شد و هواداران فوتبال در ایران را در شوک فرو برد.
به گزارش آریا، تا پیش از اعلام خبر فوت از میان فوتبالیست های فعال مسعود شجاعی،وریا غفوری و شجاع خلیل زاده نسبت به اتفاق اولیه واکنش نشان داده بودند این درحالی است که تعدادی از بازیکنان فوتبال نیز به دنبال حضور در بیمارستان و عیادت از سحر بوده اند که این امکان وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، موجی از همدردی در میان ورزشکاران و سلبریتی ها شکل گرفته است کما اینکه وینفرد شفر،حمیدرضا صدر،علی کریمی، علی پروین، سهراب پورناظری ، سیدجلال حسینی، پژمان جمشیدی، سعید آذری، میلاد میداوودی،حسین ماهینی،علی فتح الله زاده، حنیف عمران زاده و... نیز پست هایی در صفحات شخصی منتشر کرده اند.
از خانواده قربانی گفت وگوهایی از خواهرو پدر او در روزنامه شهروند منتشر شده که ناراحتی آنها را نشان می دهد.پدر سحر درباره دخترش گفته است: در خانواده ما فقط سحر بود که به فوتبال علاقه داشت، حتی پسرهایم هم سرشان به کار و درس گرم بود و زیاد به فوتبال توجه نمی‌کردند، ولی سحر عاشق فوتبال بود. او هم خیلی دختر ساده‌ای بود، اما از پنج ‌سال پیش بود که ناگهان عاشق فوتبال شد، آن هم تیم استقلال. اوایل جلوی تلویزیون می‌نشست و برای پیروزی تیم محبوبش با تسبیح صلوات می‌فرستاد، آخر هم سر همین ماجرا هم خودش را سوزاند و هم ما را... .
درگذشت سحر خدایاری ملقب به دختر آبی موجی از واکنش‌های مختلف به دنبال داشته است. مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال نیز به این موضوع واکنش نشان داد و به این موضوع اشاره کرد که پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ تلخ ترین پیروزی ایران بوده است. شجاعی نوشت: این تلخ ترین و غم انگیز ترین برد تیم ملی ایران بود. امروز تیم ملی باخت، چون سحر نبود.
پیج رسمی اینستاگرام FIFA اینگونه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد: امروز ما اخبار بسیار غم انگیزی از ایران شنیدیم و عمیقا از این تراژدی پیش آمده ناراحتیم و تسلیت خود را به خانواده و دوستان سحر اعلام می‌کنیم.
فیفا بار دیگر درخواستش از مقامات ایرانی را با تصریح بیان می‌کند؛ این درخواست، جهت اطمینان از آزادی و امنیت هر بانو برای این خواسته به حق بوده و ما خواستار پایان دادن به ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم.
باشگاه استقلال پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت یکی از هوادارانش، صادر کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پیام تسلیت باشگاه استقلال به مناسبت درگذشت یکی از هوادارانش به شرح زیر است:
خانواده محترم خدایاری
درگذشت تلخ و غم‌انگیز فرزند دلبندتان، خانم «سحر خدایاری» موجب اندوه و تاسف فراوان مجموعه باشگاه استقلال و به خصوص هواداران این تیم گردید. این ضایعه را به شما و همه بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر و سلامتی برای شما، بازماندگان و طرفداران فوتبال مسألت می‌کنیم.
فدراسیون فوتبال ضایعه درگذشت سرکار خانم سحر خدایاری را تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران و مغفرت الهی مسالت دارد‌. همچنین در پی درگذشت این هوادار خانم باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور نیز تسلیت گفتند.

تسلیت باشگاه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به مناسبت درگذشت هوادار استقلال
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، با صدور پیامی درگذشت هوادار استقلال را به خانواده آن مرحومه و اهالی فوتبال تسلیت گفت. به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: در گذشت تلخ سحر خدایاری، هوادار استقلال، موجب ناراحتی و اندوه همه ما شد. باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحومه، اهالی فوتبال و به ویژه به باشگاه استقلال و هواداران آن تسلیت می‌گوید.
باشگاه پرسپولیس نیز در سایت خود نوشت: در گذشت تلخ سحر خدایاری، هوادار استقلال، موجب ناراحتی و اندوه همه ما شد. باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحومه، اهالی فوتبال و به ویژه به باشگاه استقلال و هواداران آن تسلیت می‌گوید.
باشگاه تراکتور نوشت: همزمان با روز عاشورای حسینی خبر درگذشت خانم سحر خدایاری باعث غم و اندوه خانواده بزرگ و میلیونی تراکتور شد.معتقدیم جان باختن در راه نیل به هدف و با عشق و علاقه به  فوتبال، ارزشمند و اقدامی قابل تامل هست و امیدواریم شرایط فوتبال ایران در آینده به شکلی پیش رود که شاهد حضور خانواده‌ها در فضای سالم و با نشاط ورزشگاه‌ها باشیم. ما به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ تراکتور، این ضایعه دردناک را خدمت خانواده‌ی آن مرحومه و تمامی علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه هواداران تیم استقلال تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسالت می‌کنیم.
باشگاه سپاهان هم با انتشار بیانیه ای این ضایعه را تسلیت گفته بود. باشگاه استقلال در همان ابتدا پیام تسلیتی صادر کرد.
در بیانیه استقلال آمده است: خانواده محترم خدایاری، درگذشت تلخ و غم‌انگیز فرزند دلبندتان، خانم «سحر خدایاری» موجب اندوه و تاسف فراوان مجموعه باشگاه استقلال و به خصوص هواداران این تیم گردید. این ضایعه را به شما و همه بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر و سلامتی برای شما، بازماندگان و طرفداران فوتبال مسألت می‌کنیم.

پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستر یونایتد، آخرین فردی است که به خبر درگذشت دختر آبی واکنش نشان داده است. خبر فوت سحر خدایاری، هوادار تیم استقلال به علت خودسوزی، واکنش های بسیاری را در دنیای فوتبال به همراه داشته است. حالا پل پوگبا، ستاره تیم منچستر یونایتد نیز از طریق حساب رسمی توییتر خود به این خبر واکنش نشان داده است: آرزوی صبر و استقامت برای خانواده و دوستان "دختر آبی" دارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیفا مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری

رئیس جمهور در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی