Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره پرتغالی بعد از رسیدن به رکورد ۹۳ گل در سطح ملی مدعی شد که فکر نمی‌کند کسی بیشتر از او گل زده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل لیتوانی بازی داشت و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید. مهمترین نکته در این بازی گلزنی رونالدو بود که ۴ گل از ۵ گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار رونالدو در گل‌های ملی به عدد ۹۳ رسید و این باعث شد تا تمام رسانه‌ها و حتی فیفا به این موضوع بپردازد که کریس به رکورد علی دایی، آقای گل فوتبال جهان یک قدم دیگر نزدیک شد.

به نقل از سایت «گل»، کریس رونالدو بعد از این پیروزی و رسیدن رکورد ۹۳ گل گفت: زمان خوبی را پشت سر گذاشتم، اما تیم بهتر از من عمل کرد. من از این لحظه خوشحالم و لذت می‌برم نه به خاطر اینکه ۴ گل زدم به خاطر عملکردی که در چند سال گذشته با تیم ملی پرتغال هستم خوشحالم.

او در این مصاحبه به رکورد گلزنی اش نیز پرداخت (اشاره واضح کرد به این که به رکورد علی دایی چشم دوخته است) و گفت: آیا بازیکن فوتبالی هست که بیشتر از من گل زده باشد؟ به نظرم بازیکنی وجود ندارد که از من بیشتر گل زده باشد!

سایت گل در این مطلبی که منتشر کرده با این تیتر «علی دایی حرکت کن؛ رونالدو می‌خواهد خود را به آقای گل جهان تبدیل کند» اشاره به این داشته که ستاره پرتغالی قصد دارد تا این رکورد را بشکند. علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان با ۱۰۹ گل زده در سطح ملی سال‌ها است به عنوان آقای گل فوتبال جهان شناخته می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی دایی رونالدو تابناک ورزشی رکورد گل ملی سامانه سماح ماه محرم داستان اتم سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

به گزارش مهر، این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903172

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟