Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:08:24 GMT

رونالدو باچهارگل به لیتوانی به رکورد دایی نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۶۵۷

رونالدو باچهارگل به لیتوانی به رکورد دایی نزدیک شد

مسابقات مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در شهر‌های مختلف اروپا پیگیری شد و رونالدو مقابل تیم ملی لیتوانی ۴ گل به ثمر رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مرحله انتخابی مسابقات یورو ۲۰۲۰ در شهر‌های مختلف قاره سبز دیدار‌هایی برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها تیم ملی فوتبال انگلیس، تیم ملی کوزوو را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار از گروه A. برگزار شد، جایی که سه‌شیر‌ها به عنوان تیم صدرنشین گروه مقابل کوزوو تیم دوم گروه و یکی از تیم‌های سخت کوش صف‌آرایی کردند که در پایان مردان گرت ساوتگیت با ارائه یک بازی کاملا هجومی با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری دست یافتند تا همچنان صدرنشین گروه باقی بمانند.

دیدار تیم‌های ملی لیتوانی و پرتغال از گروه B. یکی دیگر از مسابقاتی بود که توجه خیلی از علاقمندان به فوتبال را به خود جلب کرد.پرتغال با درخشش و پوکر کریستیانو رونالدو، ستاره مطرح خود موفق شد با نتیجه ۵ بر یک لیتوانی را از پیش روی بردارد.رونالدو در تاریخ آمار گلزنی فوتبال جهان جدی‌ترین رقیب علی دایی محسوب می‌شود، چرا که دایی با ۱۰۹ گل‌زده در بازی‌های ملی همچنان رکورددار است و رونالدو سال‌هاست که با درخشش در رده ملی به دنبال شکستن رکورد مهاجم سابق ایران است.

رونالدو با پوکر (۴ گل در یک بازی) دیشب خود مقابل لیتوانی آمار گل‌هایش را به عدد ۹۳ رساند، تا در ادامه راه و برای رسیدن به رکورد دایی فقط ۱۶ گل دیگر نیاز داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رونالدو رکورد دایی گل ملی تابناک ورزشی سامانه سماح ماه محرم داستان اتم سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی