Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:16:22 GMT

باید پاسخ اعتماد مربیان را با بهترین مدال بدهم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۱۲۹

باید پاسخ اعتماد مربیان را با بهترین مدال بدهم

رامین طاهری در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی قزاقستان به خبرنگار مهر گفت: مدتها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کردم و میادین مختلف داخلی و خارجی را پشت سر گذاشتم. من در این راه با آسیب دیدگی‌های جدی هم مواجه شدم که خوشبختانه بعد از عمل جراحی توانستم دوباره با قدرت به میدان بازگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراز و نشیب های زیادی رو پشت سر گذاشتم و بارها مجبور شدم از صفر شروع کنم اما ناامید نشدم و حالا قصد دارم با امید و انگیزه دو چندان به مدال و سکوی رقابتهای جهانی دست یابم. من حتی زمانی که از حضور در ترکیب تیم ملی هم مطمئن نبودم باز هم با تمام وجود تمرین می کردم و فقط به هدفم می اندیشیدم.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا ادامه داد: مدعیان زیادی در وزن ۸۷ کیلوگرم حضور دارند و از اینکه توانستم از بین مدعیان داخلی به دوبنده تیم ملی دست یابم بسیار خوشحالم، اما کار اصلی من هنوز باقی مانده و باید در رقابتهای جهانی در بهترین نفرات دنیا کشتی بگیرم. به هر حال من برای فتح سکوی جهانی به قزاقستان می روم و به جز کسب مدال طلا به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم.

ملی‌پوش وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در پایان خاطر نشان کرد: به خوبی تمام حریفان اصلی و باتجربه در جهانی را می شناسم و با برخی از آنان سابقه کشتی و حتی پیروزی بر آنان را دارم. من باید به هر شکل ممکن سهمیه المپیک را در این مسابقات کسب کنم و این موضوع یکی از اولویت های من است.

کد خبر 4714137 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: رامین طاهری کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران مسابقات قهرمانی جهان فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد