Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی پرتغالی پس از به ثمر رساندن ۴ گل در پیروزی ۵ گله کشورش مقابل لیتوانی، موفقیت‌های فردی‌اش را نتیجه دستاوردهایی دانست که در رده تیمی کسب می‌کند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی 5 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی پرتغال مقابل لیتوانی در مرحله انتخابی یورو 2020، برای کاپیتان و سرشناس‌ترین ستاره این تیم، کریستیانو رونالدو اتفاقی به یاد ماندنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در این بازی 4 گل به ثمر رساند تا رکورد بازی‌هایش ملی‌اش را به 93 گل افزایش دهد. او همچنین با 25 گل، به بهترین بازیکن گلزن تاریخ مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا تبدیل شد و برای هشتمین بار در رده ملی هت‌تریک کرد. رونالدو حالا 16 گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی برسد.

رونالدوی 34 ساله پس از بازی به خبرنگاران گفت: من دارم اوقات خوبی را سپری می‌کنم اما تیم هم دارد بسیار خوب کار می‌کند. من خیلی خوشحالم و از وضعیتی که دارم، لذت می‌برم، نه فقط به خاطر گل‌هایی که زدم بلکه به خاطر سطح بالایی که تیم‌مان در این سال‌های اخیر داشته است. همه چیز به خودم بستگی دارد که به کمک کردن به تیم ملی ادامه دهم یا نه.

سانتوس: بهترین بودن رونالدو واقعیتی غیرقابل انکار است/ استادیومی در دنیا نیست که او در آن تشویق نشود

مهاجم یوونتوس که امسال یکی از سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است، درباره شانسش برای کسب این جایزه و توپ طلای فرانس فوتبال هم گفت: همانطور که همیشه گفته‌ام، زندگی من برای فکر کردن به بردن جوایز فردی سپری نمی‌شود. این جوایز فردی حاصل دستاوردهایی است که ما به صورت گروهی کسب کرده‌ایم. با این حال چرا دروغ بگویم، من بردن این جوایز فردی را دوست دارم اما مهمتر از آن این است که به تیم کمک کنم. در بازی قبلی‌مان مقابل صربستان یک گل زدم و امشب هم چهار تای دیگر و از این بابت بسیار خوشحالم. اتفاقی که افتاد را دیگر باید فراموش کنیم چون چیزی که من بیشتر از همه می‌خواهم این است که به همین روند به کارمان ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم‌ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

گل دقیقه ۶۸ آیمریک لاپورت برای پیروزی یاران رونالدو کافی بود.

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و رتبه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با ۸۰ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم