Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان‌خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هرچند ورزش زمینه‌ساز ارتقاء سلامت، این بزرگترین نعمت خدادادی است ولی در کنار آن شاخصه‌های فرهنگی نیز وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: از گذشته های دور در کشور ما ورزش یک تشکیلات اجتماعی و دارای سبقه مردمی بوده است که نمونه آن را در ورزش‌های باستانی می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با تبیین اینکه ورزش‌های باستانی به ورزشکار شخصیت می‌داده است، ادامه داد: این شخصیت بخشی از ورزشکار فردی صبور، اخلاق‌مدار، بردبار، مردمی و بخشنده می‌ساخته که بسیار ارزشمند و مهم است.

وی افزود: صرف داشتن یک قدرت بدنی برای انسان کافی نیست بلکه باید این نعمت خداوندی همراه با مسئولیت اجتماعی، مسائل معنوی، اخلاقی و فرهنگی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه به دنبال یک ورزش مکتبی هستیم، گفت: مقابله با ظلم، حمایت از مظلوم و حامل پیام‌های فرهنگی بودن در نقشه راه یک ورزشکار مکتبی وجود دارد.

عبادی اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) در توصیه‌ای بیان کردند که قدرتمندترین افراد کسی است که کشش و علاقه‌ها به موضوعات مختلف او را به گناه وادار نکرده و در هر شرایط و حالاتی حتی در هنگام عصبانیت جز حرف حق نگوید.

کد خبر 4715725

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ورزش ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند