Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در برنامه «چهل چراغ» چهره‌هایی که به واسطه امام حسین (ع) اتفاقی در زندگی آن‌ها رخ داده است که باعث تغییر مسیر زندگی آن‌ها شده، به شرح داستان زندگی خود می‌پردازند. تاریخ انتشار: 11:34 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۷۸۹

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» با موضوع «امام حسین (ع)» از امشب چهارشنبه ۲۰ شهریورماه در ۴۰ قسمت، شب‌ها بعد از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش، در این برنامه چهره‌هایی که به واسطه امام حسین (ع) اتفاقی در زندگی آن‌ها رخ داده است که باعث تغییر مسیر زندگی آن‌ها شده، به شرح داستان زندگی خود می‌پردازند.

برنامه «چهل چراغ» با تغییراتی نسبت به دوره‌های پیشین خود در حالی روی آنتن میرود که فاطمه عبادی قهرمان دور اول برنامه عصر جدید در این برنامه به عنوان تصویرگر حضور خواهد داشت و مجتبی امینی تهیه کننده برنامه «چهل چراغ» به عنوان راوی برنامه، در برابر میهمانان به گفتگو می‌نشیند.

برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» به تهیه کنندگی مجنبی امینی محصول گروه اجتماعی شبکه سوم سیما است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی چهل چراغ مجتبی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899493

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!