Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: فدراسیون تنیس اگر مجموعه تنیس استقلال را در اختیار نداشته باشد فاجعه می‌شود و بهتر است دیگر فدراسیون را هم جمع کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید احمدوند درباره بدون زمین ماندن فدراسیون تنیس با از دست رفتن مجموعه تنیس استقلال بیان کرد: مجموعه تنیس استقلال تنها جایی است که تیم‌های ملی رده‌های مختلف در آن تمرین می‌کنند و حالا فدراسیون همان را هم نداشته باشد فاجعه به تمام معنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هم فقط رشته تنیس ضرر می‌کند، چون تیم‌های ملی ما از این پس باید کجا تمرین کنند؟ اگر هم بخواهند زمین اجاره کنند حداقل باید ماهیانه سه میلیون تومان هزینه اجاره بدهند و واقعا این شدنی است؟

احمدوند با اشاره به اینکه این اتفاق باعث گرانی هر چه بیشتر تنیس می‌شود، تاکید کرد: استفاده از زمین‌های تنیس استقلال برای تیم‌های ملی رایگان بود و قیمت اجازه زمین ۴۰درصد جا‌های دیگر بود و این امکان را می‌داد کسانی که دوست دارند بیایند بازی کنند، اما با واگذاری به بخش خصوصی همان چند نفر هم دیگر نمی‌آیند. از طرفی بخش خصوصی چه کمکی به ورزش می‌کند؟ او به دنبال درآمدزایی خودش است. می‌گویند بخش خصوصی باید خدماتی را به تیم ملی بدهد، اما مگر این کار را رایگان انجام می‌دهد در حالی که باید پول کار گر، خاک، نوار و خیلی چیز‌های دیگر بدهد؟

او ادامه داد: مجموعه تنیس استقلال از قدیمی‌ترین باشگاه‌های تنیس در تهران است و با واگذاری به بخش خصوصی نابود می‌شود مانند اتفاقی که برای زمین‌های تنیس شهید کشوری رخ داد. به نظرم وزارت ورزش خودش آن را بگیرد به هر حال رییس بعدی فدراسیون هم نیاز به امکانات دارد و بدون باشگاه تنیس استقلال باید فدراسیون را هم جمع کنند.

احمدوند در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود کادر فنی و بازیکنان هفت ماه حقوق نگرفته اند و با تغییر فدراسیون تکلیف حقوق عقب افتاده ان‌ها چه می‌شود، گفت:در این هشت سال تاکنون پیش نیامده حقوق خود را نگرفته باشیم درست است ما برای پول برای تیم ملی بازی نکردیم، اما به هر حال ورزشکار هم به انگیزه احتیاج دارد. آقای شایسته هم دستور پرداخت حقوق‌ها را داده بود، اما مسئول مالی فدراسیون پرداخت نکرد و من متوجه نشدم دلیلش چه بود. الان هم نمی‌دانم تکلیف حقوق عقب افتاده چه می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: احمدوند تابناک ورزشی تنیس مجموعه استقلال سامانه سماح ماه محرم داستان اتم سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است