Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:23:56 GMT

یک پرونده امنیتی دیگر سوژه سریال‌های تلویزیون شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۸۵۹

یک پرونده امنیتی دیگر سوژه سریال‌های تلویزیون شد

«ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، دومین همکاری مشترک این دو پس از تجربه موفق سریال «سارق روح» است و این بار هم روی یک موضوع حساس امنیتی دست گذاشته است.

موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و بر مبنای واقعیت و یکی از پرونده های حساس چند سال اخیر نوشته شده است؛ پرونده ای که تاکنون رسانه‌ای هم نشده و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن مطلع می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر سرفصل‌های «ترور خاموش» که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است می‌توان به معضلات و ناهنجاری‌هایی چون طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌ نشینی اشاره کرد.

سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌ زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی،علیرضا جلالی تبار، علی جلالی، آوا دارویت و هادی نوری از بازیگران سریال «ترور خاموش» هستند.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مدیرتولید: مرتضی متولی، جانشین تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا وداد تقوی، تدوین: حمیدرضا قربانی، پری سا ناهیدپور، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: مهدیه اعرابی، طراح لباس: مرجان گلزار، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارندپور، موسیقی: آرش بادپا، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلویزیون سعید راد ترور خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «استودیو هشت» درباره ساخت سریال در تلویزیون به محمدحسین امیدی مجری برنامه بیان کرد: شرایط کاری و اینکه به پول نیاز داشتم باعث شد به تلویزیون بروم. سریال «روزگار قریب» را به خاطر پول ساختم چون مدتی هر فیلمی می ساختم با مشکل اکران مواجه می شد.

وی با اشاره به اکران نشدن برخی از آثارش عنوان کرد: این من را با نزول خوارها دچار مشکل کرده بود. پولی از نزول خوارها می گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند.

عیاری با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایش را هم برای حل مسایل مالی ساخته است، بیان کرد: سر «ویلای ساحلی» هم پول نداشتم و در این فیلم شریک هم داشتم.

این کارگردان درباره سریال «۸۷ متر» که قرار بود از پلتفرم ها پخش شود، توضیح داد: خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می رود.

سال گذشته مهدی نقویان رییس سیمافیلم اعلام کرد که سریال «۸۷ متر» قرار است در یکی از پلتفرم ها به پخش برسد اما در این مدت هیچ خبری از پخش سریال در پلتفرم‌ها مطرح نشد.

کد خبر 6099424 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • رخنه به قلب دشمن
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس