Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:16:38 GMT

رادیو «صبا» یاد دوبلور فقید را گرامی می‌دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۴۵۹

رادیو «صبا» یاد دوبلور فقید را گرامی می‌دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، رادیو صبا با همراهی فرزند زنده‌یاد ناصر احمدی گوینده و دوبلور پیشکسوت به مرور آثار و خاطرات این هنرمند می‌پردازد.

«سکانس صدا» عنوان برنامه‌ای است که به معرفی چهره‌های هنر دوبله ایران و مرور آثار آن‌ها اختصاص دارد و به پاس قدردانی و تکریم از هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه از آنان یاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه روز پنجشنبه ۲۱ شهریور با اردشیر احمدی فرزند زنده یاد ناصر احمدی درباره زندگی و آثار این هنرمند پیشکسوت گفتگو می کند.

ناصر احمدی متولد ۱۳۲۳ در شهر دامغان، دوبلور و گوینده رادیو بود. وی از سال ۱۳۴۴ وارد حرفه دوبله شده و پس از آن وارد رادیو شد. از آثار شاخص او می‌توان به «گربه روی شیروانی داغ»، «مظنونین همیشگی» پیتر پوستلویت و «ارباب حلقه‌ها» اشاره کرد.

«سکانس صدا» به تهیه‌کنندگی ساناز باقری و با اجرای علیرضا تابان ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 4715832 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا ارباب حلقه ها تئاتر ایران ماه محرم موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی کارگردان تئاتر جشنواره فیلم ونیز فیلم کوتاه بازیگر سینما عاشورا ماه محرم و صفر بازیگر تئاتر سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد

بخشدار شبانکاره گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم و فرهنگیان فقید با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان و قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره در اظهار داشت: برگزاری این مسابقات به یاد فرهنگی فقید نعمت الله نظامات که سال‌ها به عنوان معلم به تعلیم و تربیت فرزندان این دیار مشغول خدمت بودند و با خوش نامی ماندگار ماندند کار ارزشمندی است و نشان از قدرشناسی و تجلیل از مقام شامخ معلم است.

ابراهیم حسینی افزود: معلمان حق بزرگی بر ما و سایر اقشار جامعه دارند زیرا آنان همواره در کنار علم آموزی درس زندگی و چگونه زیستن را به ما آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از بعثت انبیای الهی تربیت انسان است، اظهار کرد: انبیا مبعوث شدند تا جوهر درونی انسان را شکوفا کنند زیرا شغل معلمی همان شغل انبیاست.

حسینی افزود: امروز که به یاد شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است باید قدردان فرهنگیان بود.

در بازی پایانی تیم دبیرستان باقرالعلوم روستای خلیفه موفق به کسب پیروزی در این رقابت شد.

کد خبر 6094835

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر