Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:28:07 GMT

اهدای خون در قزوین ۲۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۲۲۰

اهدای خون در قزوین ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیر کل انتقال خون استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: هزار و ۶۰۸ نفر در هشتم، نهم و دهم ماه محرم برای مشارکت در طرح نذر خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کرده و از این تعداد هزار و ۳۰۴ نفر خون خود را اهدا نمودند.
حسن اکبری با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی اهدای خون در این مدت، افزود: ۸۲۷ نفر از مجموع شرکت کنندگان در طرح نذر خون از اهداکنندگان مستمر و ۸۲ نفر نیز از بانوان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:طرح نذر خون که از ابتدای محرم آغاز شده است تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
در استان قزوین ۲ مرکز خونگیری تاکستان و قزوین پذیرای اهداکنندگان خون هستند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهدای خون نذر خون استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار کرد: من بیشتر از این از آقایان تصمیم گیر توقع ندارم. ‌ای کاش بررسی می‌کردند که شرایط مناسب است یا نه! آیا این بانک‌ها به طرف شکوفایی گام برمی دارند یا در حالت ورشکستی هستند؟ بعضی از این بانک‌ها در شرف ورشکستی هستند. حالا فکر می‌کنیم که این طور نباشد و ورشکست نشوند.

او افزود: حالا که قرار است باشگاه پرسپولیس سر و سامان بگیرد، مجامع بانک‌ها موافق هستند و روال به گونه‌ای است که تعریف شده است. اعضای هیئت مدیره چگونه انتخاب می‌شوند؟ این‌ها مسائلی است که هنوز ابهام دارد و باید شفاف سازی شود. 

عابدینی گفت: اما اینکه بتوانند این دوره گذار را درست طی کنند، این هم بحثی است که امیدوارم کارشناس بگذارند. بانک‌ها افرادی را بگذارند تا کارشناسی این کار را بلد باشند و بدانند و اشتباه نکنند. به نظرم وضعیت استقلال یک مقدار مطلوب‌تر است. اگرچه نماینده بوشهر شدیدا صدایش درآمده بود و من فریادهایش را شنیدم که حق و حقوق مردم بوشهر چگونه استیفا می‌شود در صورتی که تمام یک سیستم در بوشهر عرضه می‌شود، اما برای بهره برداری به تهران می‌رود و برای یک تیم ورزشی هزینه می‌شود.‌ای کاش پرسپولیس هم فردی مثل آقامحمدی داشت که آن قدر سهامش تکیه پاره نمی‌شد.

او درباره اینکه  گفته می‌شود بانک شهر بیشترین طلب را داشته است به خاطر همین سهام بیشتری گرفته است، گفت: اولا من هم شنیدم تهاتری در مورد بدهی‌ها شده است. جای سوال است و تاسف آور است که چه چیز پرسپولیس را دارند می‌فروشند؟ به نظرم  برند معنوی اش را دارند می‌فروشند، چون برند مادی و مایملکی ندارد. برند معنوی پرسپولیس برای مردم است و دولت از کجا این برند را صاحب شده است. افرادی که برای این باشگاه غصه خوردند و هورا کشیدند و به استادیوم در سرما و گرما آمدند این هویت را گرفتند. پرسپولیس فقط هویت ملی ندارد و هویت بین المللی هم دارد و در تمام دنیا طرفدار دارد و همه هوادارانش سهم دارند و آقایان سهم طرفداران را می‌فروشند. اگر بخواهند برند معنوی باشگاه را واگذار کنند حق مردم است و آنها باید تصمیم بگیرند. البته متاسفانه نمی‌گذارند مردم تصمیم بگیرند و دولت می‌نشیند و  برند معنوی را در دادوستد اقتصادی می‌فروشد. برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، چون قلب، عاطفه و عشق مردم است و این‌ها را نمی‌توانید بفروشید، اما فروختند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: بانک‌های تجارت و ملی در گذشته باشگاه داشتند، اما اکنون کجا هستند. یک روزی مجمع شان تصمیم گیری می‌کند که ما نباید باشگاه داری کنیم و رها می‌کنند و می‌روند و آن وقت چه بلایی سر این باشگاه‌ها می‌آید. در پتروشیمی می‌شود یک شرکت وابسته درست کرد و سروسامانش داد، اما بانک‌ها را چه می‌شود کرد. مگر پرسپولیس گوشت قربانی است، که  بین دولت و بانک‌ها معامله شده است. بعضی از بانک‌ها در شرف ورشکستی هستند و این‌ها  چگونه می‌آیند و سهامدار باشگاه پرسپولیس می‌شوند؟ به هر حال تصمیمات نادرست و عدم کاربلدی هست و همین باعث می‌شود که ضربه بخوریم. یک گروه حقوقدان و کارشناس بیاورند و بعد تصمیم بگیرند.

عابدینی تصریح کرد: فرصتی که‌ای اف سی داده بود تمام شده است. همچنین اینها موظف هستند که به‌ای اف سی پاسخ بدهند و صورت جلسات جدید و ثبت شرکت‌ها را اعلام کنند و هیچ باشگاهی نمی‌تواند به غیر از قاون تجارت باشگاه داری کند و باید این قانون حاکم باشد و باید دخل و خرجشان و بالانس مالی شان مثبت باشد در غیر این صورت‌ای اف سی نمی‌گذارد باشگاهی به صورت کامل فعال باشد و  نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. مردم درخواست‌هایی دارند و این به برند معنوی برمی گردد و همه را از بین می‌بریم.

او درباره اینکه به نظرش واگذاری سرخابی‌ها موفق می‌شود یا شکست می‌خورد، گفت: آرزو می‌کنم که موفق شوند. امیدوار هستم که از خرد جمعی استفاده شود و نگوییم که ما عقل کامل هستیم و باور کنیم در برخی از جا‌ها درکش را نداریم و افرادی که نخبه، کاربلد و دلسوز هستند از فکر، عقل و  تجربه شان استفاده کنیم و مشکلات را جمع و جور کنیم. همچنین دعا کنیم که آقایان اشتباه تصمیم نگرفته باشند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام به پیشکسوتان سرخابی داده شود، گفت: آقایان با دادن ۵ درصد سهام به پیشکسوتان، شق‌القمر می‌کنند. شما در کمیته تان باید ۳ پیشکسوت حضور داشتند. به هر حال باید تحمل کنیم و ببینیم چه کاری انجام می‌دهند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است